Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
To je neuvěřitelné, co si dovoluje přepravce regiojet. Nastoupil jsem do vlaku v Zábřehu do Relax třídy a když jsem si chtěl objednat alespoň kávu, bylo mi řečeno, že mají stop stav na objednávky a že nejsou lidi!! Asi jsem nepochopil pojem relax?! Tomu říkám klamání spotřebitele a pokud mi nikdo neodpoví, předám celou věc memu právnímu zástupci. Toto je již třetí problém, který mám v průběhu měsíce. Asi zněním dopravce. Je to smutné, jak se v této zemi podniká!! Příště si
asi vezmu svačinu z domu. Ing. Jan Romaněnko
Chci vrátit peníze za služby, které jsem neobdržel.
|
Tweet |
Pokud by nebyl dodržen standard kvality přepravy, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIII smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Společnost však není povinna vyřídit reklamaci kladně. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.