Společnost


DER Touristik CZ a.s.

Počet nahlášených stížností:238
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26864Změna ubytování v Egyptě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2018, před 6 lety

Kamila Barnetová

Znění stížnosti

Dobry den, dne 5.10.hned po příletu nám bylo oznámeno ,že náš hotel v Hawaii Ceasar palace je plný a proto budeme ubytování v Mirage,ktery je prý mnohem hezčí.My jakou dobu sledovali recenze,resorty a vybrali Ceasar hlavně kvůli tobogánum,bazénum,restauracím...to samé se stalo v ten samý den naším známým, kteří tu mají známé, kteří u Ceasara přímo bydlí,včera se tam jeli podívat a je to úplně o něčem jiném ...vůbec nechápu jak se tohle může stát.Už vidím jak bychom v Česku poslali někoho do Brna, když chtěl do Ostravy.Opravdu jsme naštavaní a nechápeme.Delegát nám i po příjezdu řekl ať to neřešime s Českem,ale s ním, že nám to vynahradí.To ovšem nevím co! Jsme ubytováni v bungalovech, restaurace vůbec se nevyrovná té v ceaserovi, spíš připomina zavodni jidelnu,tobogány vůbec nejezdí, trychtýř ani rampa tu nejsou a tyhle tobogány jsme si právě vybírali.Bazenu je tu mnohem méně a malé.Fitko nefungje,běhat se tu pořádně nedá,kurt na tenis nepřipomíná v ničem kurt max v síti uprostřed...jsme sportovně založení a tak nás to také štve.Žádáme o finanční kompenzaci.Tohle byl i záměr, protože se to stalo i v turnusum před námi a i s námi ubytovali více lidí v našem termínu.Tohle by se u nás v Čechách rozhodně nemohlo stát.A také by jsme to tam hned řešili,tady využívaji toho, že jsme dost vzdálení a šance domluvit a v případě odejít jsou nulové.Dekuji za kladné vyřízení.K.Barnetova c.u.110232531/0300


Produkt

C.128226650 Hawaii Caesar Palace Egypt Hurghada 5.10.-12.10 2018


Požadované řešení

Žádáme o finanční kompenzací.K.Barnetova


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 08:50, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Pokud CK stále nabízí ubytování v hotelu, ve kterém ho není schopná zajistit, může být tato skutečnost vyhodnocena Českou obchodní inspekcí jako klamavá obchodní praktika, které spotřebitelka může dát podnět.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 19:19, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.