Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den,už se mi několikrát stalo že zboží které byli v akci ještě ten den hnedka po otevírací době už nebylo ..Proto se ptám , jak je možné že si to prodavacky odkoupí dříve než zákazník ? Takhle to bylo podle mě informace v Kaufland Havlíčkův Brod , Chrudim .Vy to nabízíte v akčním letáku a zboží hnedka 2 minuty po otevírací době už není? To si můžu vyložit jako klamání zákazníka ...děkuji předem za odpověď proč to takhle je a jestli prodavačky vůbec smí zboží si shovat před výdejem na plac v prodejně ...
Chci aby se toto vyřešilo protože se to stává velice často !
|
Tweet |
Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová či jiná akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu akce.
Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Dobrý den , děkuji za odkázáni na vaší telefonickou linku .Bohužel již 3 dny se snažím dovolat a stále je stím nějaký problém .Volám v čase který máte uveden na stránkách vaší společnosti Kaufland ale bohužel marně .Ucinila sem si tedy závěr sama a výsledek ,buď tedy musím jít pracovat k vaší společnosti abych byla u akčního zboží jako první a nebo přestat navštěvovat vaší prodejní společnost .Věřím že zákazník jeden jako já Vám chybět nebude ale tímto přístupem to časem může být více než jeden . Přeji pěkný zbytek dne s pozdravem Klára !
Vážená zákaznice, děkujeme za Vaši reakci.
Rádi se Vaším důležitým podnětem budeme zabývat dále, napište nám prosím na výše uvedenou e-mailovou adresu svůj telefonní kontakt, zavoláme Vám zpět.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.
Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.