Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#26869Zlevněné zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2018, před 6 lety

Klára Plaskoňová

Znění stížnosti

Dobrý den,už se mi několikrát stalo že zboží které byli v akci ještě ten den hnedka po otevírací době už nebylo ..Proto se ptám , jak je možné že si to prodavacky odkoupí dříve než zákazník ? Takhle to bylo podle mě informace v Kaufland Havlíčkův Brod , Chrudim .Vy to nabízíte v akčním letáku a zboží hnedka 2 minuty po otevírací době už není? To si můžu vyložit jako klamání zákazníka ...děkuji předem za odpověď proč to takhle je a jestli prodavačky vůbec smí zboží si shovat před výdejem na plac v prodejně ...


Požadované řešení

Chci aby se toto vyřešilo protože se to stává velice často !


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2018 10:47, před 6 lety

Nabídka uvedená společností v reklamním letáku je nabídkou s výhradou vyčerpání zásob nebo ztráty schopnosti podnikatele plnit v souladu s § 1732 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Slevová či jiná akce tedy může být spojena s možností vyčerpání zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu akce.

Kdyby ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy 1 písm. d) k zákonu o ochraně spotřebitele. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, může se obrátit na krajský živnostenský úřad, který je v tomto případě kompetentní vyhodnotit, zda se společnost dopustila klamavé obchodní praktiky dle přílohy 1 písm. d) zákona o ochraně spotřebitele a případně má možnost prodávajícímu uložit ve správním řízení pokutu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
11.10.2018 19:43, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.10.2018 19:05, před 6 lety


Klára Plaskoňová

Dobrý den , děkuji za odkázáni na vaší telefonickou linku .Bohužel již 3 dny se snažím dovolat a stále je stím nějaký problém .Volám v čase který máte uveden na stránkách vaší společnosti Kaufland ale bohužel marně .Ucinila sem si tedy závěr sama a výsledek ,buď tedy musím jít pracovat k vaší společnosti abych byla u akčního zboží jako první a nebo přestat navštěvovat vaší prodejní společnost .Věřím že zákazník jeden jako já Vám chybět nebude ale tímto přístupem to časem může být více než jeden . Přeji pěkný zbytek dne s pozdravem Klára !

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2018 14:52, před 6 lety

Vážená zákaznice, děkujeme za Vaši reakci.

Rádi se Vaším důležitým podnětem budeme zabývat dále, napište nám prosím na výše uvedenou e-mailovou adresu svůj telefonní kontakt, zavoláme Vám zpět.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2018 22:24, před 6 lety

Společnost nás informovala, že se rozhodla nevyužít služby VašeStížnosti.cz pro řešení stížností svých zákazníků. Nadále se tak zákazníci společnosti mohou obracet na kontakty uvedené v předchozím komentáři. Jelikož je naše služba založena na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.