Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dnes 8.10.2018 jsem si u této společnosti založila profil. Chtěla jsem využít zpoplatněnou službu a mít VIP členství. Chtěla jsem si zaplatit na rok, kdy tam uváděli částku 99,- Kč. Z mého účtu si však strhli 4752,-Kč.Tuto částku jsem určitě nepotvrzovala, jelikož jsem klikala na možnost za 99,-Kč. Transakce již nejde stornovat. Chtějí po mně dokončit registraci, kterou samozřejmě dokončovat nebudu. Nebudu již uvádět žádné osobní údaje jako své bydliště a podobně.
Zablokovala jsem si kartu,aby si již sami nemohlo cokoliv strhnout. Určitě to budu řešit jak s bankou, tak na polici, protože koukám, že nejsem první případ.
Též jsem se dívala, že tato stránka ne úplně moc dobře reaguje, proto budu ráda za každou pomoc.
Premium členství na BE2 platné na 12 měsíců
Přála bych si okamžitě vrátit celou částku na můj účet a úplně zrušit profil, vymazat veškeré mé údaje, která tato společnost má.
Účet si sama nemohu zrušit, protože nemám dokončenou registraci, kterou ani dokončovat nebudu.
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 179518338
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 4752 Kč ke dni 11/10/2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
V zájmu vymázání údajů z databáze můžete kontaktovat:
ochrana@be2.cz,
Děkujeme.
Hodnocení:
Komentář: Od smlouvy jsem písemně odstoupila dle obchodních podmínek této firmy. Zaslala jsem osobně do Lucemburska a ještě PDF v emailu. Požádala jsem o kompletní smazání profilu, včetně mých osobních údajů.
Dnes 16.10.2018 mi celou částku 4 752,- Kč připsali na můj účet.
Je dobré se nedat a bojovat. Doporučuji, pokud naletíte jako já. :)