Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den. V pátek 4.10.2018 mi přišel dopis, od společnosti INTRUM vymáhání dluhu, že dlužím částku 132,56 v eurech. Tak jsem tam hned zavolala. Slečna mi sdělila že o tom vůbec nic neví, chtěla po mně rodné číslo což sem odmítla rict do telefonu, a prosila jsem ji aby mně podle jména našla, to mně taky nenašla. Ze vůbec v jejich databázi nejsem ať zkusím zavolat ještě v pondělí. Tak jsem dnes 8.10 zavolala, a pan mi řekl, že ten dluh mám a že to po mbe vymáhá SPOLEČNOST BE2. Ano přihlásila jsem se tam, ale vůbec bych neplatila ze svý kreditní karty za něco podobného. Bez mého souhlasu mi aktivovali premium účet,za který jsem vůbec neplatila, a potom mi ho aktivovali znovu na 6 měsíců automaticky. Všechno si aktivujou automaticky. Nevím jak je to možný, vůbec jsem jejich služby nevyuzivala, tak nerozumím tomu za co bych měla platit. Ode mne měli jenom jméno a příjmení. Nevim jak prisli na moji adresu a tak.cislo.
P
......
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
ID: 164988850
Dobrý den.
Dne 23/11/2017 jste si zakoupila 6 měsíční be2 Prémiové členství s opětovným prodloužením.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo na dalších 6 měsíců.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobry den.
Poslala jsem spolecnosti be2 doporuceny dopis o zruseni a odstraneni meho uctu, a taky jsem poprosila aby mi predlozili dukazy, kdy jsem ja, teto spolecnosti uhradila pulrocni vip clenstvi.A taky jsem zazadala, aby mi predlozili kdy jsem provedla platbu ze sveho uctu na jejich ucet. Do ted mi neprislo zadne vyjadreni. Jenom mipsala nejaka pani od spolecnosti be2, ze vsechno mam resit pres tuhle vymahaci spolecnost INTRUM.
Ted Vam s dovolenim posilam jeste rozhovor s tou pani se spolecnosti be2.Dekuji
Shamanek
Dobrý den. Žádám o u ukončení ,a zrušení registrace a smlouvy ve vaší spolecnosti. Ve společností BE2. Děkuji Shamanek
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Jana Hájková
Dobry den. Mužete mi prosim vysvetlit , co ma společneho s moji žadosti o ukončeni smlouvy, externí společnosti pro vymahani dluhu, ve Vaši společnosti. Ve společnosti BE2 S.á.r.l. Vubec tomu nerozumim a nemuzu to pochopit. Pořad trvam na ukončeni smlouvy ve vśpolecnosti BE2 S.á.r.l. A pořad trvam na zrušeni učtu ve společnosti BE2 S.á.r.l. Dekuji za pochopeni. Lyubov Shamanek
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
S ohledem na skutečnost, že z Vaší strany nebyl dodržen termín splatnosti dlužného poplatku, byl Váš případ předán k řešení externí společnosti pro vymáhání dluhů.
Pokud jste dopodus nebyli z jejich strany kontaktováni, stane se tak v průběhu nadcházejících dní. Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo Vymáhací společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem,
Jana Hájková
Dobrý den.
S ohledem na skutečnosti, nemůžu společnosti BE2 S.á.r.l , dlužít něco co jsem si neobjednavala.
Bez mého vědomí se mi aktivoval nějaký účet premium, a po 6 měsících se mi zase bez mého vědomí prodloužil.
Nikdy bych nic podobného neplatila kreditní kartou.
Jediný co jsem mohla udelat,uvedla jsem svoji email adresu , a když sem zjistila že za to chcete poplatek, tak jsem to prostě zahodila. A po roce po mně vymahate určitou castku, za neco co jsem ani nevyuzivala. Nevím jak je možné , že znáte moje jméno a příjmení. A taky adresu.
Doufám že to je pouze nedorozumění, a že to v brzký době vyřešíte.
Chtěla bych se ještě zeptat, dá se se společností BE2 kontaktovat i v Praze.
Má společnost BE2 sídlo v Praze.
Můžu se zastavit osobně?
Děkuji
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Potvrzujeme Vám, že automatická prolongace Vašeho Prémiového členství již byla vypovězená.
Váš profil byl předán naší externí agentuře pro vymáhání pohledávek. Jakmile nám externí společnost platbu potvrdí, Váš profil bude přenastaven a pokud si budete přát, budete si ho moci deaktivovat nebo pokračovat v používání našeho servisu - z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.
S pozdravem,
Jana Hájková
Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.