Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Psala jsem sem pred 10 dny, ze Alza neodpovida na moje zadosti o vymenu pristroje (#26571). Alza se hned ozvala, ze ano, ze mi pristroj vymeni, ktery chci a kam to maji poslat. To jsem jim sdelila a odpoved prisla obratem:
Dobrý den,
je mi to líto, Vaše žádost o výměnu za nový model byla zamítnuta.
Stávající telefon můžete využívat dále, konec pronájmu bude 9.7.2019.
Ujišťuji Vás, že každou žádost posuzujeme individuálně na základě mnoha stanovených kritérií a se stejnou péčí jsme se snažili najít řešení také pro Vaši žádost.
Přesný důvod zamítnutí však nemůžeme sdělit.
Děkuji za pochopení.
S přáním pěkného dne
Kateřina Kremserová - Alza.cz
Specialista pronájmu zařízení
Tedy chteji, aby zakaznici rok platili najem s vidinou "noveho pristroje kazdy rok", ale pak sluzba neni dodrzena. Zaplatila jsem jim vice nez 12 000 CZK. Co mam delat? Jak postupovat dTEST?
Alza jiz nema pro tuto sluzbu ZADNOU telefonni podporu, vypada to, ze prava ruka nevi co dela leva. Je evidentni, ze se neco zmenilo - management, lide.
Sluzba rozhodne nefunguje jak by mela
Okamzitou vymenu pristroje za novy pristroj iPhone 8 64GB Stříbrný a poslani na Alza pobocku Štefánikova 203/23, Anděl, 150 00 Praha 5-Smíchov
nebo
Vraceni zaplacenych poplatku zpetne za cely rok (tedy od predani mobilu) a okamzite ukonceni smlouvy (soucasny pristroj vratim).
|
Tweet |
Se společností uzavřela spotřebitelka smlouvu o členství v programu NEO. Součástí smlouvy jsou i obchodní podmínky, které jsou dostupné na https://cdn.alza.cz/Foto/docs/Obchodni_podminky_programu_Alza_NEO_CZ_20180905.pdf.
Rozšířená záruka se podle bodu 5.7 vztahuje na nahodilou škodu a podle bodu 5.8 na krádež přístroje. Za využití rozšířené záruky se podle bodu 5.10 účtuje manipulační poplatek ve výši 10 % z ceny přístroje. Doporučujeme prostudovat i bod 5.11 obchodních podmínek, který obsahuje výčet situací, na které se rozšířená záruka nevztahuje.
Pokud spotřebitelka s postupem společnosti nesouhlasí, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.