Počet nahlášených stížností: | 139 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jsem důchodce a navštívila nás Vaše pracovnice p. Malíková ohledně levnějších energií.
Upozorňovali jsme ho že stávajícího dodavatele měnit nechci a bylo mě řečeno,že nás jenom budete informovat kde by jsme to měli levnější. 2.10.2018 jsem od Vás dostal dopis, že Vaše společnost nám vybere bez našeho našeho vědomí nového dodavatele. S tímto jednáním nesouhlasím a nemám zájem o zařazení do výběrového řízení tu nátlakovou akci zrušit. 3.10.2018 jsem poslal formulář ODSTOUPENÍ OD RÁMCOVÉ SMLOUVY O POSKYTOVÁNÍ SLUŽEB (PŘIHLÁŠKY), dosud se nikdo neozval. Chtěl jsem zavolat ,ale na telefon 777 447 777 se nedá dovolat, psal jsem na info@klient a žádná odpověď!!!
v Hrušovanech u Brna 9.10.2018 Fabiánek Otto
Ukončení o zařazení do výběrového řízení
|
Tweet |
Podnikatel má povinnost spotřebitele seznámit se službou a jejími hlavními vlastnostmi. Pokud tak neučiní, mohou být naplněny znaky klamavého opomenutí, jenž je nekalou obchodní praktikou, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Spotřebitel by mohl namítat neplatnost přihlášky, neboť byl druhou stranou uveden v omyl o rozhodující okolnosti.
Jestliže strana podepisující přihlášku vůbec nevěděla, jakou listinu podepisuje, resp. se domnívala, že podepisuje listinu jinou, mohlo by se jednat až o zdánlivé právní jednání pro nedostatek vůle dle § 551 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.
Dozor nad dodržováním pravidel ochrany spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila svou zákonnou povinnost, má možnost obrátit se s podnětem k tomuto úřadu. Více o podání na www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Odstoupit od smlouvy, která byla uzavřena mimo obchodní prostory společnosti (bez ohledu na to, zda si návštěvu obchodníka spotřebitel vyžádal či nikoliv), je možné ve lhůtě 14 dní od uzavření smlouvy. Pokud však spotřebitel o tomto svém právu nebyl poučen nebo neobdržel-li formulář pro odstoupení od smlouvy, může od smlouvy odstoupit do jednoho roku a čtrnácti dní od uzavření smlouvy.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.