Společnost


FIRO-tour a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26887Neuznaná reklamace - zájezd Bulharsko (hotel Festa Pomorie)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
08.10.2018, před 6 lety

Petr Hybš

Znění stížnosti

Dobrý den, po příletu z jedné z nejhorších dovolených, které jsem prožil jsem dle předchozí telefonické domluvy poslal emailem stížnost, na kterou CK reagovala zamítavým stanoviskem, které mi ale přijde absolutně nekorektní a hlavně neadekvátní.
Na našem pokoji bylo zničené snad úplně všechno - rozmlácené zdi, zalepované pojistky zaprášeným igelitem, vymlácené poličky v koupelně, chybějící části nábytku, nefunkční vypínače, světla a zásuvky, nefunkční klimatizace, špinavé židle a stoly, vlhké povlečení, rozmačkaní brouci na zdech a plno živých tvorů, jako třeba velkých pavouků, které jsem bohužel nestihl vyfotit, protože se zvládli bryskně schovat za něco, čemu se asi v tomhle pokoje mělo říkat kuchyňský kout, ale spíše to připomínalo umyvadlo v dílně mého táty... Prostě hnus!!! Nikdy v životě jsem nic podobného neviděl a doufám, že už neuvidím! (vše mám nafocené a zdokumentované)
Samozřejmě jsem si ihned šel na recepci stěžovat a žádat výměnu, ale byl jsem odmítnut, že není manažerka hotelu a že to tedy bohužel nejde - že mám přijít ráno. Zkoušel jsem ještě ten večer volat delegátce, ale ta mi telefon nezvedla.Takže jsme první noc spali v tomto... "pokoji"...
Druhý den ráno manažerka skutečně uznale pokyvovala hlavou s tím, že tento pokoje je skutečně špatný, ale že se bohužel můžeme přestěhovat až další den...
Po dvou skoro probdělých nocích nás tedy konečně poslali do jiného pokoje, který byl hodně podobný, jako ten první, ale nebyl tak zdemolovaný, nesmrděl a byl ve třetím patře, takže jsem tedy na pokoj kývl - především proto, že mi bylo sděleno, že jiné "lepší" pokoje k dispozici v sezoně prostě nejsou a že apartmány vypadají všechny takto...
Zbylých osm dní jsme tedy bydleli v pokoji, který byl na úrovni maximálně ** v hotelu, který má hvězdy ****
Na mojí absolutně zkažené dovolené a na jedné z nejnepříjemnějších situací a nejodpornějším pokoji, co jsem kdy zažil, má bohužel velkou mírou podíl cestovní kancelář Firo Tour, která si tedy očividně nezvládne nasmlouvat slušné a normální pokoje a nechá své klienty ubytovat v humusu první kategorie!


Požadované řešení

- špinavé a absolutně odporné ubytování první dva dny
- neadekvátní a nevyhovující ubytování dny zbývající
- ztráta radosti a silné narušení dovolené

Žádám kompenzaci dle ITQ standardu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 08:30, před 6 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:38, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.