Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 05.10.2018 jsem se registrovala na Academic Singles.
Premiové členství jsem si aktivovala a zaplatila ve výši 156 Kč další den, tj.06.10.2018 na jeden měsíc.
Až dnes 08.10.2018 jsem zjistila jakými praktikami se vlastně společnost zabývá, což je jistě moje chyba, měla jsem si přečíst dopředu obchodní podmínky.
Dnes jsem také zaslala na email společnosti: zakaznickyservis@academic-singles.cz, své odstoupení od smlouvy - zrušení mého prémiového členství a celého účtu na jejich stránkách. O deset minut později mi přišel do spamu od společnosti z téže adresy tento email:
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 3 pracovních dnů.
O dalším postupu společnosti zde budu informovat.
Academic Singles - premiové členství
Okamžité odstoupení od smlouvy - zrušení mého prémiového členství a celého účtu na jejich stránkách bez dalších plateb
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace prostřednictvím našeho portálu, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Ke stížnosti přidáváme doplnění, které nám zaslala spotřebitelka:
"Odpověď společnosti Academic Singles na mé podání odstoupení od smlouvy:
Dobrý den,
děkujeme za Vaši zprávu.
Toto je potvrzení Vaší výpovědi.
Vaše Prémiové členství bude ukončeno dne
06/11/2018
Vaše Prémiové členství již nebude obnovené a nebudou požadované žádné další platby.
Pokud máte jakékoliv dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
Děkujeme Vám za využití našich služeb.
S přátelským pozdravem
Academic Singles zákaznický servis"
Stížnost přeřazujeme zpět na společnost, aby mohla reagovat.
ID: 179404876
Dobrý den.
Na základě Vaší žádosti o Odstoupení od smlouvy byl členský poplatek v celkové výši 156 Kč ke dni 09/10/2018 refundovaný na Váš účet.
Prodlužování Vašeho Prémiového členství bylo již zrušené.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dne 10.11.2018 mi společnost vrátila na účet 160 Kč.
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.