Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jedná se o nekonání akce Delfíni v Praze - vstupenky jsem zakoupila pro mojí invalidní dceru a jejího invalidního partnera přes e-mail. Po odložení akce byl nabídnut nový termín, který jsme akceptovali, ale ke konání akce stejně nedošlo. Na webu Hromadné žaloby se nelze již zaregistrovat a proto zkoušíme jiné způsoby.
Jedná se o vstupenky č. 110151200808 a č. 180151200807 s novým termínem 06.07.2013
Vzhledem k tomu, že se jedná o invalidní občany,jejichž finanční stránka není nijak závratná, prosíme o navrácení peněz
|
Tweet |
V případě, že nebylo plněno a nedošlo k dohodě, že by byla akce přeložena na jiný termín, má zákazník právo na odstoupení dle § 517 občanského zákoníku. V případě odstoupení je prodejce povinný vrátit mu všechny uhrazené finanční částky ve stanovené nebo přiměřené lhůtě.
Společnost Československé cirkusy a varieté a.s. nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Dále také spotřebitelům doporučujeme sledovat insolvenční rejstřík (https://isir.justice.cz/isir/common/index.do). Již jednou byl na společnost podán insolvenční návrh spojený s návrhem na prohlášení konkursu. Toto řízení ale bylo zastaveno. V případě, že bude návrh podán znovu, je žádoucí svou pohledávku přihlásit do insolvenčního řízení.