Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
obracím se na Vás s prosbou o pomoc.Dostala jsem se do nemilé situace, a to díky firmě be2 s.a.r.l.-jedná se o seznamku,u které jsem se určitě nenapálila jako jediná.Zaplatila jsem si u nich premium služby.To jsem však ještě netušila,že se mi automaticky z bankovního účtu za pár měsíců strhne částka přes 2 tisíce. Okamžitě jsem účet zablokovala a poté mi na adresu začali chodit výzvy k uhrazení částky,výhrůžky exekutorem a žalobou. Podotýkám,že veškeré výzvy jsou uvedeny se špatným příjmením. Jelikož jsem pročetla spousty diskusí s dalšími okradenými lidmi,zjistila jsem,že vypovědět tyto služby je téměř nemožné. Ráda bych upozornila,že první platbu,která mi byla stržena,již řešit nechci,nicméně jsem rozhodnuta neplatit jim nic dalšího a navíc v upomínkách je mé příjmení špatně,tudíž vlastně by ani nemělo být adresováno na mou adresu.Při registraci na tuto seznamku jsem nejspíše uvedla adresu,email a platila online platbou-více údajů o mne nemaji a účet je pro ně již blokován jak už jsem psala.Domnívám se,že na mne nemohou a toto celé je jen psychologický nátlak a spousta lidí v obavě zaplatí. Prosím Vás tedy,zda mi v této věci pomůžete a zda mi může poté be2 seznamka zaslat potvrzovací email o zrušení premium účtu.Na seznamku jsem se již neodvážila ani přihlásit.Věřím,že nás takových je spousty!
Ráda bych,aby mi byla ukončena jejich rádoby prémiová služba,přestali mi chodit zprávy o výzvě k úhradě a výhrůžky exeturem. O dořešení a ukončení chci od podvodné firmy potvrzení na email.Jak jsem psala již výše-první strženou částku již nechci ,ale nic dalšího platit nebudu, a to už jen z toho důvodu,že na výzvách je špatně příjmení.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
V zájmu dohledání profilu v případě, že nemáte k dispozici registrovanou adresu, bude potřeba na adresu našeho Zákaznického centra poskytnout potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.