Společnost


A3 SPORT s.r.o.

Počet nahlášených stížností:115
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#26893Reklamace bot

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2018, před 6 lety

Magdaléna Lůčná

Znění stížnosti

V srpnu jsem si koupil v A3 tenisky, bohužel za 14 dní se objevila vada,, a to roztřepení boků, postupně i na jazyku. Dali jsme to ihned reklamovat, chtěli jsme vrátit peníze, po měsíci se ozvali, že reklamace je uznaná - výměna zboží, tak jsme dostali opět ty stejné boty, prý minulé byly vadný kus, boty jsem si dal na sebe jednou a hned opět stejný problém, zase to začalo dělat. Co tedy dá máme dělat? Je možné odstoupit od smlouvy aby mi vrátili peníze? Tyto stejné boty potřetí opravdu nechci, a nechci čekat zase měsíc na reklamaci,
Děkuji
Gál


Produkt

REEBOK FZGJZ21w88186


Požadované řešení

chceme vrátit peníze !!!!!!!!!!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2018 09:32, před 6 lety

V případě nesplněné jakosti při převzetí má kupující právo na dodání nové věci, příp. jen její součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Pokud není možné věc či její část vyměnit (jedná se například o vadu celé této typové řady bot), může kupující odstoupit od smlouvy. Jiná je situace, pokud lze vadu bez zbytečného odkladu odstranit opravou a požadavek na novou věc by byl nepřiměřený, pak má kupující právo na opravu. Právo na slevu náleží kupujícímu vždy, pokud neuplatní jiné právo. Nároky z vadného plnění jsou v zákoně hierarchicky uspořádány.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 19:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.