Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednávka u firmy Pet food. Ve čtvrtek 4.10.2018.cislo objednávky 147316.
Už je úterý 9.10. 2018.
Včera odpověď z výše uvedeného obchodu. Že je uvedena expedice právě na dnešek. Dosud děláte mrtvého brouka!!!???
Prosím zdvořile odpovězte, a to OBRATEM!!!!!
Děkuji Marie Tuzarov
Jde o pytel granulí
Obratem, prosím, napište
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Reklamační oddělení společnosti lze kontaktovat prostřednictvím adresy reklamace@intime.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.