Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den
dekuji vam za tuto moznost.
Jsem zakaznik tesco mobile. Nekolik let jsem vyuzival jejich sluzeb. Sem patrilo mimo jine volani v siti tesco mobile zdarma platne mesic po dobiti kreditu. V zari jsem zjistil,ze mi nejak casto dochazi kredit.zacal jsem patrat po duvodu a prihlasil se do internetove samoobsluhy.pri kontrole jednotlivych hovoru jsem uvidel ze od zacatku srpna mi strhavali za hovory v jejich siti.takto jsem prisel odhadem o 700 kc. Na reklamaci mi neodpovedeli.kdyz jsem tam volal rekla mi pani ze menili obchodni podminky. Kdyz jsem mluvil o podvodu zlozila telefon. Mam za to,ze jsem nebyl o veci informovan a zamerne uveden v omyl,abych se mohl stat obeti podvodu ze strany operatora. Zadal jsem o vraceni penez a poslal cislo uctu,na reklamaci mi nebylo odpovedeno.
prosim vas o radu jak postupovat.urcite je nas podvedenych vic,podvod byl proveden profesionalne,penize zacali krast uprostred leta kdy jsou lidi nejmene ostraziti. Kdyz lakali zakazniky,zduraznovali tisickrat vyhody volani v siti zdarma.ukonceni teto sluzby se snazili udrzet v utajeni. Dle meho nazoru klasicky podvod a uvedeni v omyl. Dekuji. Zklamany zakaznik
Vraceni penez.
|
Tweet |
Poskytovatel služby elektronických komunikací může jednostranně změnit podmínky smlouvy. V případě, že dojde ke změně podstatných náležitostí nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka (zvýšení ceny poskytovaných služeb), je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat.
V případě, že mělo dojít ke změně ceny, aniž by taková změna byla předem sjednána ve smlouvě, měl zákazník možnost od smlouvy bez sankcí odstoupit dle § 63 odst. 6 zákona o elektronických komunikacích.
Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování. Pokud by informační povinnost splněna nebyla, nebo jestliže spotřebitel považuje informace zveřejněné operátorem za zavádějící, bylo by možné podat reklamaci vyúčtování a podnět Českému telekomunikačnímu úřadu.
Spotřebitel správně uplatnil reklamaci, v takovém případě by měla společnost poskytnout přiměřenou lhůtu k možnosti ukončení smlouvy z důvodu této změny. Pokud se spotřebitel rozhodne dále využívat službu za nových podmínek, může požadovat náhradu škody, která mu vznikla v důsledku porušení zákonné povinnosti informovat, pokud nebyla prokazatelně informační povinnost ze strany podnikatele splněna.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.