Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 4 |
Kupovali jsme v Ikea celou kuchyni, řešíme od dubna, od té doby máme již i navrhnuto v plánovači, řešili jsme s několika prodejci jak na Černém Mostě, tak na Zličíně. Od té doby také zjišťujeme, jak je to s montáží, časem, pokud si necháme jen desku seříznout, namontovat, atd. Vše se zdálo v pořádku, že i když jsme se nakonec rozhodli nechat si jen desku namontovat, tak jsme byli ujištěni, že objednáme službu a na místě nám ji provedou. Manžel se potom jel na něco zeptat a mimo jiné narazili s prodejcem na téma kuchyňská deska a prodejce mu sdělil, že co se týče naší kuchyňské desky, tak tam se to nedělá na místě, ale musí se zaměřit, někam odvézt a že to trvá. S tím jsme nepočítali, byla to nová informace. Volala jsem tedy na Ikea linku, kde jsem zjišťovala, kdy tedy objednat zaměření a jak dlouho to trvá, abychom si to mohli všechno naplánovat. Bylo mi řečeno, že až přijedeme koupit kuchyni, tak rovnou objednáme zaměřovače, který do týdne přijede a potom se s ním domluvíme. Manžel tedy jel koupit kuchyni, ještě jednou se ptal, jak je to s tím zaměřovačem, bylo mu řečeno to co mě na lince. Následně když jsme měli spodní linku složenou, aby bylo pro zaměřovače připraveno, tak volal k vám do ikey a tam mu řekli, že zaměřovač jde objednat na 30.10. To není ten týden, který nám byl do té doby všude řečen. Tak mi teď prosím vysvětlete, jak je toto možné. Kdybychom se na to neinformovali, tak si na nic nestěžuji, ale když se na to ptáme několikrát a jsme ujišťováni že stačí zaměřovače objednat s koupí, že u nás do týdne bude, tak teď jsme celkem dost rozčarovaní vašimi službami. Kdybychom věděli, že to trvá skoro měsíc, než někdo přijede, tak bychom si to naplánovali jinak, poměrně dost na to totiž spěcháme, aby nám to navazovalo. Byla bych ráda, kdyby šlo celou situaci urychlit, tak jak bylo původně slíbeno, tedy zaměření do týdne a následná montáž do 3-4 týdnů
Montáž kuchňské desky na kuchyňskou linku zakoupenou v ikea a smontovanou svépomocí
Urychleni celé situace, zaměření desky do týdne jak nám bylo slíbeno a následná montáž během 3-4 týdnů jak nám byly podány informace.
|
Tweet |
Prodávající je povinen dodat zboží v čase ujednaném ve smlouvě (může být sjednána i ústně). Pokud tak neučiní, porušil svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, která spotřebitelce vznikla v důsledku prodlení prodávajícího. Žádá-li spotřebitelka náhradu škody, musí prokázat, že jí škoda vznikla, a že existuje příčinná souvislost mezi vznikem škody a porušením smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.
Je-li prodávající v prodlení, vyzve ho spotřebitelka, aby v dodatečné přiměřené lhůtě plnil (dodatečnou lhůtu lze poskytnout i mlčky). Pokud prodávající zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě, má spotřebitelka nárok od smlouvy odstoupit.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den, pod Vaším jménem jsme nenalezli žádný reklamační protokol. Prosím tedy o sdělení čísla reklamačního záznamu a následně budeme moci Váš případ prošetřit a vyjádřit se k němu. děkujeme
Jiz vyreseno primo s ikeou, jednalo se zbytecne prutahy tim, ze informace podaval vzdy nekdo jiny a informace byly vzdy jine. Nakonec se vyresilo. Dekuji
Stížnost uzavíráme na základě výše uvedeného sdělení.