Společnost


MobilDuo s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26905Nevrácení peněz po reklamaci zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2018, před 6 lety

Petr Paroubek

Znění stížnosti

Dne 21.8.18 jsem zaslal mobilní telefon k reklamaci.Po vypršení 30 denní lhůty jsem se snažil kontaktovat prodejce.Nejprve slíbil věc vyřešit,ale poté již nezvedal telefony ani nereagoval na zaslané maily.Písemně jsem odstoupil od smlouvy a poté znovu dne 27.9.písemně požadoval navrácení peněz do 7 dnů.Po mnoha telefonických pokusech telefon zvedl,slíbil,ale opět nesplnil.Ani do této lhůty a ani dodnes obnos na účet nedorazil.


Produkt

Mobilní telefon Doogee X5 Max,č.objednávky 32262,č.kupního dokladu 16106286, IMEI: 351735081871358


Požadované řešení

Bezodkladné navrácení peněz t.j. 2265 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.10.2018 15:15, před 6 lety

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se podnikatel se spotřebitelem nedohodne na lhůtě delší. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Dojde-li k podstatnému porušení smlouvy, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit a žádat vrácení peněžních prostředků. Spotřebitelovi doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty prokazující, že reklamace byla uplatněna.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nevyřízení reklamace ve výše uvedené lhůtě je rovněž přestupkem, za který hrozí prodávajícímu pokuta od České obchodní inspekce až ve výši 3 000 000 Kč.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.11.2018 23:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.