Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#26906Možnost uzavřít smlouvu na dobu trvání smlouvy korespondující se smlouvou na mobilu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2018, před 6 lety

Jitka Krejbichová

Znění stížnosti

Zdá se mi nemorální, že nemohu uzavřít smlouvu na dobu, kterou z jistých důvodů potřebuji já.


Produkt

Krejbichová Jitka 485321171


Požadované řešení

Požaduji aby smlouva na pevnou linku internetu i smlouva na mobilní služby, končila 21.8.2019


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 14:54, před 6 lety

Obsah smluvního závazku, tedy i délka jeho trvání, je vždy výsledkem dohody smluvních stran. Zpravidla prodávající přichází s nabídkou smlouvy, kterou prodávající buď akceptuje, či nikoliv. Pokud ne, záleží na vůli poskytovatele služby, zda je ochoten nabídku upravit, neexistuje však právní předpis, který by poskytovateli ukládal povinnost uzavřít smlouvu na dobu, kterou požaduje spotřebitel. Je však v zájmu poskytovatele, aby svým klientům nabízel služby, které jim vyhovují.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky, jsme nuceni ji uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.