Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Zdá se mi nemorální, že nemohu uzavřít smlouvu na dobu, kterou z jistých důvodů potřebuji já.
Krejbichová Jitka 485321171
Požaduji aby smlouva na pevnou linku internetu i smlouva na mobilní služby, končila 21.8.2019
|
Tweet |
Obsah smluvního závazku, tedy i délka jeho trvání, je vždy výsledkem dohody smluvních stran. Zpravidla prodávající přichází s nabídkou smlouvy, kterou prodávající buď akceptuje, či nikoliv. Pokud ne, záleží na vůli poskytovatele služby, zda je ochoten nabídku upravit, neexistuje však právní předpis, který by poskytovateli ukládal povinnost uzavřít smlouvu na dobu, kterou požaduje spotřebitel. Je však v zájmu poskytovatele, aby svým klientům nabízel služby, které jim vyhovují.
Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok spotřebitelky, jsme nuceni ji uzavřít.