Společnost


Blue Style k.s.

Počet nahlášených stížností:104
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26908Nedodrzeni smlouvy z Vasi strany

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2018, před 6 lety

marie mestlova

Znění stížnosti

V roce 2017 6.10.jsme si u Vas objednali dovolenou Tunisko C.sm.01264450.Dne 26.9.dva dny pred odletem nam Vase pracovnice Farykova odpoledne zavolala,ze se let rusi,nebyla to pravda letadlo odletelo z Prahy 12.08 a pristalo v Monastiru cca15.45,tak nemluvila pravdu.Vzali jsme 8dnu a doufame,ze to bude za cenu lasminute a hodne nizkou.Jezdime s Vasi CK radi a tak nechceme mnenit.Byt to moje zamestnankyne tak jde.Ocekavame,jako omluvu % kompenzaci na dovolenou na rok 2019.Pokud nic nedostanem dam toto jako varovani pro klienty mediim.


Produkt

smlouva 01264450


Požadované řešení

Cena za 8 dnu jako lasminut a hodne nizka,dale procentni kompenzaci a dobrou na dovolenou 2019.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 14:57, před 6 lety

Dle § 2531 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může zákazník návrh změny termínu přijmout nebo může odstoupit od smlouvy ve lhůtě podle smlouvy, aniž by musel hradit odstupné za předčasné ukončení závazku. Lhůta pro odstoupení nesmí být kratší než pět dnů a musí skončit před zahájením zájezdu. Neodstoupí-li zákazník od smlouvy v určené lhůtě, platí, že se změnou termínu souhlasí.

Jestliže se v důsledku změny závazku ze smlouvy (zkrácením zájezdu) sníží jakost nebo náklady zájezdu, má zákazník právo na přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 11:12, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.