Počet nahlášených stížností: | 104 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
V roce 2017 6.10.jsme si u Vas objednali dovolenou Tunisko C.sm.01264450.Dne 26.9.dva dny pred odletem nam Vase pracovnice Farykova odpoledne zavolala,ze se let rusi,nebyla to pravda letadlo odletelo z Prahy 12.08 a pristalo v Monastiru cca15.45,tak nemluvila pravdu.Vzali jsme 8dnu a doufame,ze to bude za cenu lasminute a hodne nizkou.Jezdime s Vasi CK radi a tak nechceme mnenit.Byt to moje zamestnankyne tak jde.Ocekavame,jako omluvu % kompenzaci na dovolenou na rok 2019.Pokud nic nedostanem dam toto jako varovani pro klienty mediim.
smlouva 01264450
Cena za 8 dnu jako lasminut a hodne nizka,dale procentni kompenzaci a dobrou na dovolenou 2019.
|
Tweet |
Dle § 2531 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, může zákazník návrh změny termínu přijmout nebo může odstoupit od smlouvy ve lhůtě podle smlouvy, aniž by musel hradit odstupné za předčasné ukončení závazku. Lhůta pro odstoupení nesmí být kratší než pět dnů a musí skončit před zahájením zájezdu. Neodstoupí-li zákazník od smlouvy v určené lhůtě, platí, že se změnou termínu souhlasí.
Jestliže se v důsledku změny závazku ze smlouvy (zkrácením zájezdu) sníží jakost nebo náklady zájezdu, má zákazník právo na přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.