Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#26915Nedoručení balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

19 hodin 48 minut

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2018, před 6 lety

Klára Kokešová

Znění stížnosti

Dobrý den. Nebyla poštou dodána zahraniční zásilka z depa 704, bylo by jich mnohem více, kdybych osobně nechodila na poštu s dotazem, jestli mi náhodou nepřišel balík --> nikdo se neobtěžuje aspoň hodit lísteček, když už náhodou, tak že adresát nebyl zastižen, přitom jsem byla v ten den doma a to mi to ještě k tomu lepíte na nástěnku v baráku (porušujete mé soukromí) a ano mám jmenovku, jak na zvonku, tak na schránce. Tři dny se vám snažím dovolat (na obě čísla uvedené na webu, pro depo 704) a žádná odezva. Jedná se o objednávku LF399700826CN. Ano už se balík poslal zpět a já vůbec netušila, že přišel na poštu, protože dodání ze společnost od které jsem objednávala z ciziny je dodání do 60 prac. dnů. Neděla jsem si starosti s rychlím dodáním, když už teda si myslím, že by to mělo přijít, dam tracking a ono, že jsem si to nevyzvedla? Prosím? Ano prosím, vyměňte člověka, který má na starosti mojí ulici, (z objednávky snad zjistíte), není to jen můj problém, ale i sousedů. A poraďte, co mám dál dělat. Navrhuji mi uhradit částku balíku. Napište adresu, e-mail, kam se mám na refundaci obrátit, číslo prosím ne, ČPošta opravdu nezvedá. Předem moc díky za zpětnou vazbu.


Produkt

LF399700826CN


Požadované řešení

Refundace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 12:18, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.