Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26918Založení účtu na Be2 v té době nezletilou osobou

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
09.10.2018, před 6 lety

Petr Doležal

Znění stížnosti

Dobrý den,
prosím o radu.Dnes synovi přišla upomínka k zaplacení částky 91.21 Eur ze společnosti Intrum při snaze kontaktovat tuto společnost se nám to telefonicky nedaří. Při zjištění,že syn se zaregistroval okolo prosince 2017 na seznamku Be2, kde zaplatil vstupní poplatek svoji platební kartou.Jelikož syn v době založení účtu nebyl plnoletý, jak můžeme zrušit účet u seznamky Be2, tak aby nám nechodily další upomínky a může tato společnost vymáhat dluh za období, kdy nebyl plnoletý ?


Požadované řešení

Zrušení účtu na seznamce a vymazání registrace a osobních údajů


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 11:44, před 6 lety

Podle občanského zákoníku nezpůsobuje nedostatek zletilosti neplatnost právního jednání, ale má se za to, že každý nezletilý, který nenabyl plné svéprávnosti, je způsobilý k právním jednáním co do povahy přiměřeným rozumové a volní vyspělosti nezletilých jeho věku.

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.10.2018 16:56, před 6 lety

Dobrý den.

Za účelem zachování zásad bezpečnosti a ochrany dat, není možné Váš požadavek zodpovědět prostřednictvím tohoto komunikačního prostředku. Prosíme Vás, obraťte se na náš tým zákaznické podpory na adrese zakaznickyservis@be2.cz

Prostřednictvím této adresy bude možné bezpečně si vyměnit nezbytné osobní informace s ohledem na ochranu soukromí,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2018 17:06, před 6 lety


Petr Doležal

Dobrý den,
po komunikaci se zákaznickým servisem a požadavkem na zrušení VIP účtu i běžného účtu na email mého syna Ontariogames@seznam.cz Pohledávka byla uhrazena a dnes přišel email od collections@be2.com,cituji:po zaplacení částky bude váš profil aktivován. Nevím jestli to někdo myslí vážně nebo si dělá srandu. Dlužnou částku jsem uhradil a odeslal na daný účet.Z jakého důvodu mi přišla tato odpověď?Přičemž jsme psali na email ochrana@be2.cz o vymazání osobních údajů a smazání účtu, kdy mi z této emailové adresy přišlo potvrzení 15.10.2018, že byl samazán účet a osobní údaje vedené k emailové adrese Ontariogames@seznam.cz.Můžete mi potvrdit,že synovi již nepříjde žádná upomínka a účet u vaší společnosti byl zrušen.
Děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2018 15:54, před 6 lety

ID: 171773145

Dobrý den,

k uvedenému případu evidujeme jinou registrační adresu. Pokud si chcete potvrdit registrační adresu, kontaktujte prosím Zákaznický servis.

Pro potvrzení o přijetí platby externí agenturou můžete kontaktovat přímo externí agenturu. Jakmile nám agentura Vaši platbu přepošle (co může ještě několik dní trvat), případ bude uzavřen i u nás.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a přímo z Vaší registrované emailové adresy kontaktujte:

ochrana@be2.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.11.2018 15:03, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
18.11.2018 17:24, před 6 lety


Petr Doležal

Hodnocení: