Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Včera nám řidič PPL doručoval 8 kg balík, jak jsem včera psala, nevynesl mi ho nahoru i když jsem ho o to poprosila, protože jsem ve vysokém stadiu těhotenství a nemohu zvedat těžké věci. Ok, je to samozřejmě o člověku a jeho charakteru, asi nemá v popisu práce přinést balík až před dveře. Ale tohle "doručování" balíku má bohužel dnešní neprofesionální pokračování pána řidiče. Došel nám včera email, že jsme nebyly doma, tak budou balíček doručovat dnes mezi 11-13 hodinou. Také přišla ráno sms správa od stejného řidiče, že bude doručovat dnes balík mezi 11-13 hodinou. Tak jsi manžel vzal volno z práce, aby balík vynesl on. A co se stalo? Nic, nikdo nepřišel, nikdo nevolal, nikdo nezvonil, zbytečné vysedávání doma, vybraté volno a čekání na nic. Když jsem volala na zákaznickou linku tak mi paní nijak nepomohla, že neví zjistit kde řidič je a že mi nedá ani jméno, takže nevím vlastně na koho se stěžovat menovitě. Chtěla jsem vědět, kde je náš balík a domluvit aby ho nechal v PPL parcelshopu v Havířově. Tak jsme poté opakovaně telefonovali pánu řidiči, který nás opakovaně vypnul nebo nezvedal a doteď nezavolal zpět. Následně po několika hodinách přišel email, že balík je uložen v Depu v Ostravě. Zajímalo by mně, kde a jak se mám stěžovat na konkrétního řidiče a jeho neprofesionalitu, když mi ani neřekne nikdo jeho jméno a nikde není žádný kontakt kromě tzv.zákaznické linky. Jde o princíp, za co se vlastně platí PPL službě, když teď musíme pro balík do Ostravy i když měl manžel volno a čekali jsme doma a opakovaně volali řidiči aby jsme se domluvili a ten nás kvalitně odignoroval.
změna řidiče PPL Havířov, ev. alespoň změna na profesionální chování na slušné úrovni
|
Tweet |
V případě, že společnost nedodá zásilku do ujednané doby, ocitá se v prodlení a odesílatel může požadovat doručení zásilky, smluvní pokutu, byla-li sjednána, nebo případnou náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s nedodáním či ztracením zásilky.
Pokud tedy došlo v daném případě k nesplnění povinnosti dodat zásilku, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se doručovatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem (prodávajícím zboží), který by mohl poskytnutí služby reklamovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.