Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, chtěla bych podat stížnost na tuto společnost, která mi dnes strhla z účtu částku 2247,-. Na zacatku me jen informovali o částce 39 korun. Zaplatila jsem z karty . Automaticky mi prodloužili smlouvu. Nikde jsem na stránkách ceník nenašla. Za kolik a na jak dlouhou dobu službu poskytují. Něco strhavat člověku aniž by podepsal nějakou smlouvu a nedostal ani faktury? To je protizákonné. Když jsem dnes poslala zadost o zrušení smlouvy e-mailem, bylo mi odpovezeno, ze do třech pracovních dnů budou reagovat. Lidem lžete, ze se dá seznamka bezplatně zrušit. Pořad jsem musela klikat a klikat nakonec jsem zjistila, ze odstoupení lze pouze písemnou formou. Jak zjistím, ze k Vám zadost doputovala a vy jste se rozhodli mi premiovy účet a vše kolem účtu vymazat, deaktivovat? Vaše faxy nefunguji. Na to, ze mate za službu tolik penez reagujete velice pozdě. Nejsem jediná, která naletela s věřte, ze těch stížnosti bude mnohem více.
Seznamka
Chci okamžité vypovezeni z Vaši seznamky a k tomu písemné oznámení, ze můj účet je komplet smazán a nebudu muset už nic nikomu platit. Zrušit vás premiovy účet a také poslat fakturu a popis služeb za které jste si vzali tolik penez.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den.
V zájmu řešení vzniklé situace prosím dodržte standardní postup a kontaktujte přímo náš Zákaznický servis na adrese: zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Dodrzela jsem postup, napsala výpověď na zákaznický servis jak v on-line podobě tak i písemně na adresu do Lucemburska. Další výdaje. Poslali jste mi odpověď, ze mi rušite prémiové clenstvi až 9.1.2019. Přijde Vám to normální postup? Vy jste mi prodloužili automaticky účet bez mého vědomi a chcete za to 2247 korun. Chci aby mi to bylo zrušeno ke včerejším datu, kdy vám dorazila moje výpověď. Nauctujte si klidně jeden den a ten zbytek mi pošlete zpet na účet. Pokud tak neucinite zažádam banku o chargeback. Následně vám oficiálně poslu soudní cestou výzvu k soudu. Zaplatíte veškeré výdaje a věřte tomu, ze už si neskrtnete. Narazili jste na člověka, který to takhle nenechá. Svých vydělaných penez si vážím a nedovolím, aby se obohacovali lidé jako vy. Nedostatecnymi informacemi a tím, ze je tady hoooodne lidi, kteří byli oklamani Vaši spolecnosti stejně jsko ja půjdou do toho semnou. A pokud mi začnou od vás chodit výzvy nebo vymahaci společnost nebudu reagovat. Musíte mít soudní příkaz.... a u soudu byste s tady tím neuspěli....toho jste si doufam vědomi...
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.