Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.9. jsem podala doporučeně dopis. Paní na poště mě ujistila, že nejpozději 16.9. bude zásilka doručena, jinak bych ji nepodávala. Dopis byl ale doručen až 18.9., volala jsem na poštu, mluvila s vedoucí balíkové služby, která mi sdělila, že na jakékoliv přepážce ČP se mnou vyřídí reklamaci a vrátí mi peníze. Bohužel na poště v Uhříněvsi se mnou nechtěli vůbec komunikovat, řekli, že zásilka byla doručena a víc je nezajímá. Po delším přesvědčování nakonec byla sepsána reklamace. Domů mi přišel lístek se špatně čitelným písmem, kde bylo napsáno, že zásilka byla podána 14.9., 17.9. došla a 18.9. byla vyzvednuta adresátem, který má P.O.BOX, tudíž pošta mu nedoručuje a že dopis byl dodán v limitu. I dopis poslaný obyčejně přijde dříve.
RR349347496CZ
Vrácení poštovného.
|
Tweet |
V tomto případě by bylo zásadní prokázat porušení určité povinnosti právě Českou poštou s.p. V případě, že by bylo možné prokázat, že pracovnice přislíbila doručení do druhého dne, bylo by možné na základě toho službu úspěšně reklamovat a žádat vrácení uhrazené částky.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: