Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
Včera jsem obdržela dopis od firmy intrum, kde jsem napadána z nezaplacení faktury/pohledávky firmě BE2, kterou jsem nikdy neobdržela, tudíž ani nemohla vědět,že mám zaplatit!
Pokud vím, můj účet a profil byl dávno smazán, aspoň tak mi to bylo prezentováno na jejich stránkách, tudíž jsem se tam ani nemohla přihlásit a jejich služeb využívat.
Prosím o objasnění, jak může někdo vymáhat peníze včetně úroků za fakturu, kterou jsem nikdy neobdržela a vymáhat peníze za služby, které uživatel nemohl využívat, když jeho účet/profil byl smazan/zrušen.
Dále prosím o obdržení potvrzeni, že můj učet včetně všech jejich služeb byl vypovězen a zrušen – dle dopisu jsem u firmy pod Ref. Č. 2305067299.
Neboť jsem účet hned na začátku, po tom co se prokázalo, že mi vnucují služby, o které jsem nestála, zrušila, nemohu se tam přihlásit, ani říci pod jakou e-mailovou adresou mě tam mají.
Děkuji moc za pomoc
Storno úroku za fakturu, o které zakazník ani neměl ponětí, neboť ji neobdržel, Storno faktury za služby které zákazník nemůže používat, pokud nemá k těmto službám již nadále přístup + obdržení potvrzeni, že můj učet včetně všech jejich služeb byl vypovězen a zrušen.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den,
v zájmu dohledání přislouchajícího profilu prosím uveďte emailovou adresu, pod kterou jste se na stránce zaregistroval/-a (požádejte prosím dTest o možnost jejího doplnění jako ‘neveřejného/ referenčního údaje‘), respektive ve výše uvedené záležitosti kontaktujte přímo naše Zákaznické centrum na adrese:
zakaznickyservis@be2.cz
děkujeme Vám.
Dobrý den,
V příloze zasílám screenshot mého profilu z toho období - 19.7.2018. Pak byl profil smazán/zrušen. Je tam e-mailova adresa a mé členství. Jak vidíte, prémiové členství jsem aktivni neměla - dole v profilu je jasně vidět, že jsem byla pouze MEMBER, tudíž nechápu, jak najednou po mě ted můžete vymahat přes jinou firmu nějakou fakturu včetně uroku.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
ID: 175002965
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek be2.
Zdá se, že jste si založila více profilů pod Vašimi různými adresami. Další otázky můžete adresovat collections@be2.com.
Ano, kontaktovalo me Vase oddeleni, ale nezodpovedelo mi mou otazku, co vlastne mam uhradit a kam. Dale jsem zadala u zruseni/vypovezeni vsech mych uctu z Vasi database, nebot jiz s Vasima sluzbama nechci mit nic poslecneho. Je to jeden velky podvod a je neskutecne, jak tahate z lidi, kteri Vasim sluzbam veri, penize. Zneuzivate jejich situace. Zamerne mate sluzbu nastavenou tak, aby lide byli nuceni Vasi sluzbu zaplatit. V dnesni dobe jiz kazda aplikace, kazda sluzba, ktera nabizi zkusebni provoz zdarma (u Vas to ani neni zdarma), tak uzivatel ma moznost vypnout sluzbu online, coz Vy zamerne nemate a tim uzivatele uvedete zamerne v omyl. On totiz kazdy uzivatel po tom co zaplati Vas prvotni zkusebni poplatek, tak zjisti, ze sluzby, ktere jste slibovali, absolutne neodpovidaji. Nikdy clovek nedostane zpravu od skutecneho uzivatele ale jen od robota. Takze kazdy pak chce sluzbu zrusit, ale Vy mu to znemoznite online a clovek ma vubec problem zjistit, jak tu Vasi podstrcenou sluzbu zrusit.
Znova timto zpusobem zadam o vypoved a zruseni vsech mych uctu u Vas pokud existuji (coz clovek ani nema moznost zjistit, nebot hrozi, ze jakmile se prihlasi, tak opet nekde neco aktivujete, aniz by jste o tom vedeli!)
Hana Absolinova, Czech Republic
hana.absolinova@genicad.cz; hana.absolinova@gmail.com; habsolinova@gmail
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 175002965
Dobrý den.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství již nebude prodloužené.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: