Společnost


Aleš Chudík

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26934Superpremena.net

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 20 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2018, před 6 lety

Aneta Novakova

Znění stížnosti

Znění stížnosti

Dobrý den, zasilam stížnost ke společnosti http://superpremena.net/
Tato společnost má dodávat jídelníčky a tréninky na míru do 2-3 dnů od přijetí platby. Platbu jsem odeslala hned poté, co mi byla zaslána faktura. Po uplynutí 10 dni, kdy nebyl dodán jak dogitalni obsah, tak ani jiné informace, jsem požádala společnost o vysvětlení. Tato se opět nevyjádřila. Po uplynutí dalších třech dni, jsem je tedy požádala o navracení peněz, kdy na tuto skutečnost reagovali zasláním tohoto obsahu. Avšak tento jídelníček byl zkopírovaný z internetu a pouze pozměněné logo společnosti. Dále se v jídelníčku vyskytovaly potraviny, které jsem uváděla, ze nejim. Cvičební plán byl také stáhnut z internetu. Tato společnost nedodává digitální obsah ve stanoveném termínu, vymýšlí si lži o tom, že obsah poslala, nereaguje na výzvy ohledně vrácení peněz. Společnost jsem 2x požádala o navrácení peněz z důvodu nedodržení jejich lhůty dodání, kterou inzerují, o špatném sestavení jídelníčku. Nereagují na výzvy ohledně vracení peněz.

Prosím, je nějaká možnost, aby mi byly peníze navraceny zpět? Děkuji.


Produkt

Jídelníček na míru + cvicebni plan


Požadované řešení

Navracení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 10:50, před 6 lety

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 11:11, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.