Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Znění stížnosti
Dobrý den, zasilam stížnost ke společnosti http://superpremena.net/
Tato společnost má dodávat jídelníčky a tréninky na míru do 2-3 dnů od přijetí platby. Platbu jsem odeslala hned poté, co mi byla zaslána faktura. Po uplynutí 10 dni, kdy nebyl dodán jak dogitalni obsah, tak ani jiné informace, jsem požádala společnost o vysvětlení. Tato se opět nevyjádřila. Po uplynutí dalších třech dni, jsem je tedy požádala o navracení peněz, kdy na tuto skutečnost reagovali zasláním tohoto obsahu. Avšak tento jídelníček byl zkopírovaný z internetu a pouze pozměněné logo společnosti. Dále se v jídelníčku vyskytovaly potraviny, které jsem uváděla, ze nejim. Cvičební plán byl také stáhnut z internetu. Tato společnost nedodává digitální obsah ve stanoveném termínu, vymýšlí si lži o tom, že obsah poslala, nereaguje na výzvy ohledně vrácení peněz. Společnost jsem 2x požádala o navrácení peněz z důvodu nedodržení jejich lhůty dodání, kterou inzerují, o špatném sestavení jídelníčku. Nereagují na výzvy ohledně vracení peněz.
Prosím, je nějaká možnost, aby mi byly peníze navraceny zpět? Děkuji.
Jídelníček na míru + cvicebni plan
Navracení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, může spotřebitel věc reklamovat. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel požadovat přiměřenou slevu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.