Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
služby be2 jsem nevyhledala a neregistrovala jsem se u nich. Pravděpodobně došlo ke zneužití mých údajů pubertálními dětmi. Prosím o pomoc se zastavením členství ve společnosti be2 a o zastavení jejich pohledávek a výhrůžek exekutory.
Někdo provedl registraci mým jménem a proběhla první platba, které jsem si nevšimla, protože se jednalo o malou částku. Nedávno odešlo kolem 2200 kč, proběhla reklamace u České Spořitelny a chargeback.
Nyní mi přišel email s upomínkou od be2, kde vyžadují 156 kč poplatek a 286 kč za penále.
Smlouvu jsem vypověděla emailem s odůvodněním, že šlo o zneužití karty dětmi.
Mám zaplatit poplatek a penále?
seznamka
Prosím o zastavení členství a vymáhání poplatků.
|
Tweet |
Pokud společnost žádá zaplacení peněžních prostředků, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Je proto vhodné společnost vyzvat, aby prokázala, že peněžní prostředky požaduje oprávněně (i takovou výzvu je možné užít jako důkazní prostředek při případném soudním sporu). Nebude-li na toto společnost reagovat, jde to k její tíži.
Není-li si spotřebitel vědom toho, že by uzavřel se společností smlouvu, bude vhodné využít službu chargbeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.
Pokud by bylo nutné se svých práv domáhat soudní cestou, je na místě využít služeb advokáta. Seznam advokátů je ale možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/advokati nebo na webových stránkách České advokátní komory.
Má-li spotřebitel zároveň důvodné podezření, že byl spáchán trestný čin, může podat trestní oznámení a informovat o tom Policii ČR, jejímž úkolem je podaná trestní oznámení vyhodnotit, shromáždit důkazy a stanovit další postup. Je také na místě úřady požádat, aby informovaly oznamovatele, jak bylo s jeho oznámením naloženo.
Dobrý den.
Za účelem zachování zásad bezpečnosti a ochrany dat, není možné Váš požadavek zodpovědět prostřednictvím tohoto komunikačního prostředku. Prosíme Vás, obraťte se na náš tým zákaznické podpory na adrese zakaznickyservis@be2.cz
Prostřednictvím této adresy bude možné bezpečně si vyměnit nezbytné osobní informace s ohledem na ochranu soukromí,
děkujeme Vám.
Dobrý den, toto jsem již provedla, ale nepřišla mi žádná reakce. Děkuji
ID: 177482763
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Academic Singles.
Dobrý den,
organizace B2 mě sice formálně kontaktovala, ukončili moje členství. I nadále mám schránku zahlcenou jakýmisi maily od potencionálních nápadníků, přestože jsem žádala, aby ihned ukončili jejich zasílání.
Zároveň z jejich strany pokračuje vymáhání částky, která se nyní blíží 3000 za jakési tříměsíční členství.
Službu jsem nevyžádala, nepotvrdila, neobjednala. Vyhrožují exekucí. Co dál?
Co se týče dalšího postupu, doporučujeme spotřebitelce prostudovat si příručku Evropského spotřebitelského centra, která poskytuje návod, jak v daném případě postupovat, viz: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177482763
Dobrý den.
Zasílání emailových notifikací na Vaši registrační emailovou adresu bylo zrušené.
Poplatky za Vaše Prémiové členství, platné v datech 20/08/2018 - 20/09/2018 a 20/09/2018 - 20/12/2018, byly k datu: 08/10/2018 neoprávněně staženy zpět na Váš účet.
..........................
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 20/08/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla z Vaší strany zaznamenaná snaha o včasné a řádné vypovězení Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.