Počet nahlášených stížností: | 30 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
"..dokážete si představit že vám soudně naúčtuje banka 5000 Kč? Za jejich samotné nepřehledné a nevychovaný personál?.."
S novo/starou Raiffeisen bank je to realita!
s května 2011 po duben 2012 jsem protáhl Raiffeisen ČR +7 mil Kč bez zdanění. Jako děkuji jsem po odchodu (který trval 30 dnů), dostal po splacení kreditní karty pokut na 5000 Kč za nevčasné splácení (je pravda že jsem nespěchal jako privilegovaný zákazník se splácením), problémová situace se řeší kvůli flexibilitě linky, personálu a internet banking již 2 roky!
-------------- Proč?
Špatná informovanost pracovníku, počítač si totiž vzpomene vše sám a poví to skrz vymahače jednou za 3 měsíce. Splatíte částku s +1200Kč a za měsíc další 3. měsíce starý druh a dokola. Po 4x mi bylo vyřčeno že vše je splaceno (mám 3x potvrzení o bez dlužnosti!) a po čtvrté mi na pobočce lžou že to byla čistě má chyba a zodpovědných lidí za takové případy nemají. INfolinka je na stížnosti hluchá, email u rb.cz je také bezpředmětný(soudně i mimosoudně).
Bohužel i za špatný PR, rajfka šikanuje lidi :-)
kreditní karta, banka raiffeisen
Návrat všech poplatku za neinformovanost. Vyhodit pracovníky na Praha 13 Petržilková a zaměnit za lepší pracovníky.
Vydávaní internet účtu i pro majitele kreditních karet
|
Tweet |
V případě, že je společností vystaveno potvrzení o bezdlužnosti, tak si nemůže za případné nedoplatky již účtovat jakékoli sankce. Samotné prodlení dlužníka je v tomto případě způsobeno prokazatelným pochybení zaměstnanců zastupujících společnost.
Společnost Raiffeisenbank a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického servisu. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním, případně soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.