Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26940Neochota pomoci při řešení problému

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 hodin 41 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2018, před 6 lety

Kamila Podskalská

Znění stížnosti

Můj otec je dlouholetý zákazník Vaší společnosti od které odebírá plyn, nikdy se neopozdil s žádnou platbou vždy vše hradil včas. Nyní je již pátým měsícem (tj. od 1.6.2018 ) hospitalizován v nemocnici ve Slaném pro těžký úraz hlavy a domů se již nevrátí. Situace je taková, že musí hradit ze svého důchodu pobyt v nemocnici, který je 290.- Kč/den a čekat až se uvolní místo v domě s pečovatelskou službou, nebo v domově důchodců. Chci tím říci, že otec nedisponuje s takovými financemi ( má pouze starobní důchod ), aby mohl hradit i zálohy (1800.- Kč/měs) na jeho účtu není dostatek finančních prostředků. Obávám se tedy, aby zde nevznikl nějaký dluh.
Jelikož já, jeho dcera, jsem vlastníkem nemovitosti kde otec bydlel, chtěla jsem tuto situaci vyřešit přepsáním stávající smlouvu na mne a snížit zálohu na udržovací minimum,jak je možné, že vlastník nemovitosti nemůže na sebe přepsat smlouvu.Nehledě na to že bydlím 300 Km daleko, tudíž nemám u sebe žádné podklady - tj. zákaznické číslo, faktury prostě nic. Další problém je, že mám měsíční miminko a nemohu si dovolit jet 300 km pro dané podklady, nebo navštívit Vaši pobočku, která je v Brně ( já Bydlím v Adamově ). Jediné s čím momentálně disponuji jsou lékařské zprávy kde je potvrzeno, že otec není schopen podpisu ( nemůže tedy podepsat plnou moc ), nechodí a jiné podrobnosti ohledně jeho stavu.
Hovořila jsem se třemi Vašimi zaměstnanci a po sáhodlouhém vysvětlování po mě neustále chtěli zákaznické číslo a byli velmi nepříjemní, neochotní pomoci celou situaci vyřešit byť jen snížením zálohy. Naposledy jsem hovořila s paní z oddělení produktu, která mne vyslechla a slíbila, že celou situaci předá jinému oddělení, odkud mne budou kontaktovat a pokusí se to vyřešit. Čekala jsem 3 dny zda se někdo ozve, ale bohužel se tak nestalo.
Můžete mi tedy říci jak mám celou situaci řešit, aby nedošlo ke vzniku dluhu? Elektřinu u jiného dodavatele jsem na sebe převedla úplně bez problému po telefonu v rámci rodiny.
děkuji Podskalská.


Požadované řešení

Být vstřícnější a chápavější k dané životní situaci, pomoci hledat nějaké řešení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2018 12:10, před 6 lety

Pokud požaduje spotřebitelka přepsat smlouvu z jedné osoby na druhou, pak by měla respektovat obchodní podmínky takového přepisu, jelikož jednotlivé konkrétní požadavky nejsou řešeny zákonem a jsou ponechány smluvním ujednáním. Podrobné informace jsou uvedeny společností na https://www.innogy.cz/stavajici-zakaznici/prepis/.

Pokud původní zákazník je zdravotně nezpůsobilý a je nutné řešit přepis bez jeho součinnosti, musí nový zákazník doložit tyto doklady: Potvrzení o zdravotní nezpůsobilosti (je-li k dispozici)
Čestné prohlášení (vygenerováno z aplikace).

Nebude-li spotřebitelce vyhověno, má možnost obrátit se na Energetický regulační úřad, který rozhoduje spory o určení, zda právní vztah mezi zákazníkem a společností trvá nebo zanikl, a kdy se tak stalo (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/cs/informacni-centrum).

Společnost innogy Energie, s.r.o. bohužel neprojevila zájem využít službu VašeStížnosti.cz k řešení sporů. Od společnosti jsme obdrželi následující vyjádření:

Veškerými reklamacemi i stížnostmi zákazníků se plně zabýváme, avšak musí být zaslány přímo na nás. Své požadavky mohou zákazníci zasílat emailem nebo takto:

- nonstop zákaznická linka 800 11 33 55
SKYPE: kontaktnicentrum innogy
E-MAIL: info@innogy.cz
Osobní návštěva Zákaznického centra http://www.innogy.cz/cs/vyhledej-kontaktni-misto/

S ohledem na princip dobrovolnosti služby smírného řešení sporů jsme se rozhodli stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.