Společnost


Elkan Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:146
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#26944Nevrácení peněz za vrácené zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2018, před 6 lety

Miroslava Homolová

Znění stížnosti

Dobrý den,

potřebovala bych o Vás pomoci, dne 18.9.2018 jsem obdržela zásilku, objednanou z webových stránek skvelesaty.cz - společnost Elkan Group, číslo objednávky 2018003590, 94-4 šaty Numoco černé v ceně 494 Kč.

Jelikož mi tyto šaty neseděly velikostně a navíc měly odtržený kovový znak, poslala jsem je dne 24.9.2018 zpět doporučeně Českou poštou s vyplněným formulářem a požadavkem vrácení peněz. Do té doby, než jsem zaslala šaty zpět, ochotně odpovídali na mé maily, po odeslání naprosto bez reakce. Doposud mi nebyly vrácené peníze na účet uvedený ve formuláři, na mé maily nereagují, telefon není uvedený.

Prosím Vás o pomoc s touto situací, protože takové jednání je naprosto nemístné.

Předem děkuji,

s pozdravem

M. Homolová


Produkt

94-4 Šaty NUMOCO černé - 494 Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz na účet uvedený ve vyplněném formuláři


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.10.2018 13:53, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2018 23:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.