Počet nahlášených stížností: | 146 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
potřebovala bych o Vás pomoci, dne 18.9.2018 jsem obdržela zásilku, objednanou z webových stránek skvelesaty.cz - společnost Elkan Group, číslo objednávky 2018003590, 94-4 šaty Numoco černé v ceně 494 Kč.
Jelikož mi tyto šaty neseděly velikostně a navíc měly odtržený kovový znak, poslala jsem je dne 24.9.2018 zpět doporučeně Českou poštou s vyplněným formulářem a požadavkem vrácení peněz. Do té doby, než jsem zaslala šaty zpět, ochotně odpovídali na mé maily, po odeslání naprosto bez reakce. Doposud mi nebyly vrácené peníze na účet uvedený ve formuláři, na mé maily nereagují, telefon není uvedený.
Prosím Vás o pomoc s touto situací, protože takové jednání je naprosto nemístné.
Předem děkuji,
s pozdravem
M. Homolová
94-4 Šaty NUMOCO černé - 494 Kč
Vrácení peněz na účet uvedený ve vyplněném formuláři
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.