Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Zadala jsem požadovanou trasu na váš eshop nabídnuté spojení mi vyhovovalo tak jsem jízdenky včas zakoupila.Již cesta tam měla zádrhel musela jsem přestupovat vícekrát z důvodu zpoždění rychlíku z Prahy.Ovšem cesta zpět byla horor vlaky díky vašemu zpoždění nenavazovaly tak místo ve 20,18 jsem do Prahy docestovala po 23 hod.vlak vyjíždějící ze Slovenska č.R 342 byl v podobě"dobytčáku"Špína nepředstavitelná a ve vlaku z Ostravy Svinova jedoucího z Polska č.112 v občerstvení neměli na vrácení tak jsem žízní málem zkolabovala.neměla jsem dostatek pití nepočítala jsem s prodloužením cesty skoro o tři hodiny!!!Za 2312 kč bych čekala více.České dráhy mne dlouho neuvidí.Pak jsem se dozvěděla že do Bánské Bystrice jede Regio jet tam azpět za 600 kč!!!!!!
č.obj.28214 267 00
Finanční kompenzace za ztracené 3.hodiny
|
Tweet |
Jestliže ve veřejné drážní a silniční osobní dopravě nebyl cestující přepraven včas, nemá právo na náhradu škody.
Avšak dle smluvních přepravních podmínek Českých drah pro veřejnou drážní osobní dopravu náleží cestujícímu také za určitých podmínek i odškodnění za zpoždění.
A to dle následujících pravidel:
25 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 400 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 50 % z ceny jízdenky, pokud celková cena jízdného pro jednosměrnou cestu pro jednoho cestujícího činí nejméně 200 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Nebo jednorázové odškodnění pro držitele jízdenky IN 100 ve výši: 50 Kč při zpoždění 60 až 119 minut, 100 Kč při zpoždění 120 a více minut.
Více informací nalezne spotřebitel na webové adrese: http://www.cd.cz/vnitrostatni-cestovani/jizdenka/odskodneni-cestujicich/-7879/
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.