Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Přišel mi divný dopis o dlužné částce ve výši 91,17 Eur od společnosti Intrum. Na dopise je uvedené špatne příjmení, chybí třeba rodné číslo osoby, které se dlužna částka týká a na dopise chybí třeba vlastnoruční podpis!
Možná jsem se tam někdy přihlásila, ale o žádné prodloužení VIP členství jsem nezadala. Nikdo me o ničem takovém neinformoval, takže nevidím důvod k zaplacení takové nehorázne sumy. Nikdo mi ani neposlal žádnou upomínku!
Zrušení VIP členství, celého profilu na be2, ruším souhlas s nakládání mých osobních údajů a nepřeji si aby bez mého vědomí předával informace třetí osobě. Byla jsem přihlášena pod e-mail princeton.girl@seznam.cz. Tento mail již nevyužívám...
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 171833508
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 20/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti.
V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:
ochrana@be2.cz,
mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,
děkujeme Vám.
Tak to mě vážně netrápí. S Vaší rádoby seznamku už nechci mít nic společného. Dluh jsem již zaplatila, napsala jsem na výše Vámi uvedeny e-mail ochrana@be2.cz, jak řádně zrušit prémiové členství a žádná odezva!
Ráda bych tedy věděla, jak a co mám teda pro to udělat?
ID: 171833508
Dobrý den.
Váš profil byl již vymazaný.
Dobrý den,
Prosím e-mail s potvrzením, že je vše smazáno a vše vyřešeno. A ráda bych ještě věděla jestli částka ve výši 2 346 Kč, kterou jsem odeslala vymahacske společnosti Intrum dorazila.
To vše, prosím, na e-mail sabikova.irena@seznam.cz
Děkuji
Šabíková Irena
ID: 171833508
Dobrý den.
Pro potvrzení o přijetí platby můžete kontaktovat přímo externí agenturu, jelikož na jejích účet byla platba odeslaná.
V zájmu potvrzení o vymázání údajů emailem kontaktujte přímo z Vaší registrované emailové adresy službu:
ochrana@be2.cz.
děkujeme Vám.
O potvrzení vymazání údajů jsem psala, ale to by se mnou museli komunikovat.
ID: 171833508
Dobrý den.
Neevidujeme Váš požadavek o potvrzení o vymazaní účtu, který by byl zaslán na adresu:
ochrana@be2.cz
Jestli si přejete také potvrzení o vymazání dat mailem, je možné jej vyžádat na této adrese.
Děkujeme.
Dobrý den,
jak můžete vidět v příloze, je tam napsáno, že jsem mohla poslat žádost a sken jako odpověď na e-mail zakaznickyservis@be2.cz, coz jsem také udelala. Vážně už Vas nechapu. Poslala jsem, co jste po mě chtěli a pořád budete dělat problémy!
ID: 171833508
Dobrý den.
Jak jsme Vám již potvrdili, profil a všechny data byly již vymazané.
Již jsme vysvětili, že požadavek o potvrzení o vymazání emailem je potřeba zaslat na adresu:
ochrana@be2.cz
Výpověď Prémiového členství a vymazání ůdajů jsou dvě rozdílné věci, ale rovněž můžeme potvrdit, že Prémiové členství bylo vypovězeno a emailové potvrzení můžete vyžádat na zakaznickyservis@be2.cz.
Za účelem zasílání jakýchkoliv dalších potvrzení přímo na Vaši emailou adresu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
Já sama nevím, protože píši kraviny a vůbec ne to, co po nich chci...
Zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Dobrý den,
uz se konečně srozumitelně vyjádřili, profil smazali a snad už bude konečně klid...
Děkuji Vám za pomoc
Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.