Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#26948Vymáhání dlužné částky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.10.2018, před 6 lety

Irena Šabíková

Znění stížnosti

Přišel mi divný dopis o dlužné částce ve výši 91,17 Eur od společnosti Intrum. Na dopise je uvedené špatne příjmení, chybí třeba rodné číslo osoby, které se dlužna částka týká a na dopise chybí třeba vlastnoruční podpis!

Možná jsem se tam někdy přihlásila, ale o žádné prodloužení VIP členství jsem nezadala. Nikdo me o ničem takovém neinformoval, takže nevidím důvod k zaplacení takové nehorázne sumy. Nikdo mi ani neposlal žádnou upomínku!


Požadované řešení

Zrušení VIP členství, celého profilu na be2, ruším souhlas s nakládání mých osobních údajů a nepřeji si aby bez mého vědomí předával informace třetí osobě. Byla jsem přihlášena pod e-mail princeton.girl@seznam.cz. Tento mail již nevyužívám...


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2018 10:48, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.

Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.10.2018 11:30, před 6 lety

ID: 171833508


Dobrý den.

Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.

Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami be2 (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 20/03/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.

Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).

Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.

Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.

Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.

Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.

Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti.

V zájmu vymázání údajů z databáze prosím dodržte standardní postup a kontaktujte:

ochrana@be2.cz,

mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství,
a evidenci a proces vymáhání dlužného poplatku to neovlyvní,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.10.2018 13:24, před 6 lety


Irena Šabíková

Tak to mě vážně netrápí. S Vaší rádoby seznamku už nechci mít nic společného. Dluh jsem již zaplatila, napsala jsem na výše Vámi uvedeny e-mail ochrana@be2.cz, jak řádně zrušit prémiové členství a žádná odezva!

Ráda bych tedy věděla, jak a co mám teda pro to udělat?

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.10.2018 14:40, před 6 lety

ID: 171833508


Dobrý den.

Váš profil byl již vymazaný.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.10.2018 17:56, před 6 lety


Irena Šabíková

Dobrý den,

Prosím e-mail s potvrzením, že je vše smazáno a vše vyřešeno. A ráda bych ještě věděla jestli částka ve výši 2 346 Kč, kterou jsem odeslala vymahacske společnosti Intrum dorazila.
To vše, prosím, na e-mail sabikova.irena@seznam.cz

Děkuji

Šabíková Irena

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.10.2018 12:08, před 6 lety

ID: 171833508


Dobrý den.

Pro potvrzení o přijetí platby můžete kontaktovat přímo externí agenturu, jelikož na jejích účet byla platba odeslaná.

V zájmu potvrzení o vymázání údajů emailem kontaktujte přímo z Vaší registrované emailové adresy službu:

ochrana@be2.cz.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.10.2018 12:25, před 6 lety


Irena Šabíková

O potvrzení vymazání údajů jsem psala, ale to by se mnou museli komunikovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.10.2018 10:56, před 6 lety

ID: 171833508


Dobrý den.

Neevidujeme Váš požadavek o potvrzení o vymazaní účtu, který by byl zaslán na adresu:

ochrana@be2.cz

Jestli si přejete také potvrzení o vymazání dat mailem, je možné jej vyžádat na této adrese.

Děkujeme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.10.2018 14:32, před 6 lety


Irena Šabíková

Dobrý den,

jak můžete vidět v příloze, je tam napsáno, že jsem mohla poslat žádost a sken jako odpověď na e-mail zakaznickyservis@be2.cz, coz jsem také udelala. Vážně už Vas nechapu. Poslala jsem, co jste po mě chtěli a pořád budete dělat problémy!

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.10.2018 15:29, před 6 lety

ID: 171833508


Dobrý den.

Jak jsme Vám již potvrdili, profil a všechny data byly již vymazané.

Již jsme vysvětili, že požadavek o potvrzení o vymazání emailem je potřeba zaslat na adresu:

ochrana@be2.cz

Výpověď Prémiového členství a vymazání ůdajů jsou dvě rozdílné věci, ale rovněž můžeme potvrdit, že Prémiové členství bylo vypovězeno a emailové potvrzení můžete vyžádat na zakaznickyservis@be2.cz.

Za účelem zasílání jakýchkoliv dalších potvrzení přímo na Vaši emailou adresu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.11.2018 21:58, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.11.2018 10:16, před 6 lety


Irena Šabíková

Dobrý den,
Já sama nevím, protože píši kraviny a vůbec ne to, co po nich chci...

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.12.2018 21:06, před 6 lety

Zdvořile žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak neučiní, bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.12.2018 18:35, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.1.2019 20:02, před 6 lety


Irena Šabíková

Dobrý den,

uz se konečně srozumitelně vyjádřili, profil smazali a snad už bude konečně klid...

Děkuji Vám za pomoc

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.2.2019 11:08, před 6 lety

Stížnost na základě výše uvedeného vyjádření uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.