Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 10.10.2018 jsem stihl vlak Řevnice-Český Brod s odjezdem z Libně v 16,22.Jsem senior 67 let č.průkazky C0064494 takže cestuji po Praze s PID zdarma.V Tuklatech jsem požádal o vystavení zlevněné jízdenky za 8kč Klánovice-Český Brod.Bylo mi řečeno průvodčí č.10260,že jsem si měl koupit jízdenku v Libni a byl mi naúčtován poplatek 40kč.Znamená to tedy,že příště pokud nestihnu si koupit jízdenku v Libni,musím v Klánovicích vystoupit,dojít si do pokladny koupit jízdenu a pokračovat dalším vlakem?Co když bude v Klánovicích pokladna uzavřena,tak zbytečně stratím čás a večer nejezdí vlaky zrovna každou minutu!Jako důkaz Vám mohu naskenovat jízdenku i průkazku,pokud je to potřeba.Matyska Jiří
Průvodčí č.10260,vlak s odjezdem z Libně 16,22
Vrácení manipulačního poplatku 40kč na účet č.1361013012/3030,var,sym.40
|
Tweet |
U průvodčího ve vlaku lze zakoupit vnitrostátní jízdenky a místenky. Lze zaplatit v hotovosti v Kč nebo v eurech, elektronickou peněženkou na In Kartě, v některých vlacích platební kartou. Nákup jízdenky u průvodčího je možný bez přirážky, pokud jede cestující ze stanice, ve které nebyla otevřená pokladna. Jinak je nutné zaplatit navíc manipulační přirážku 40 Kč. Manipulační přirážku neplatí držitelé průkazu ZTP nebo ZTP/P ani ve stanici s otevřenou pokladnou.
Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.