Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, mám stížnost na chování Be2. dne 28.8.2018 jsem se zaregistrovala na stránkách Be2 a následně zaplatila členství na 1 měsíc ve výši 149,-Kč.
Jelikož se mi služba nelíbila, zrušila jsem 1.9.2018 členství okamžitě prostřednictvím emailu.
Odpověď nepřišla a k mému překvapení jsem měla zablokovanou částku na bankovním účtu(byly použity údaje o kartě z první platby!!!bez mého vědomí)do 5.10.2018
Opět 1.10.2018 a 3.10.2018 jsem přes emailovou adresu upozorňovala na nesprávnost blokace a požádala svou banku o pomoc. Banka reagovala a blokovaná částka byla vrácena.
Nyní přišel email s navýšením platby o poplatek a oznámení o automatickém obnovení členství k 10.10.2018, tedy k datu po urgenci nesprávné platby.
Navíc se Be2 odvolává na vymáhání s navyšováním částky, pokud neuhradím částku uvedenou do 16.10.2018. Prosím poraďte, co mám dělat? Kam se obrátit? Mám zaplatit, aby se částka nenavýšila a následně vymáhat zpět?
Děkuji Marie Fialová
registrace na seznamce ze dne 28.8.2018, zrušená 1.9.2018.
Prosím o zastavení požadavků na platbu ze strany Be2 a oznámení o uzavření celé záležitosti bez nároku na požadovanou platbu. Rovněž žádám o vyjádření k zaslanému emailu - neoprávněnost nárokované jakékoliv částky z důvodu zrušení služby dne 1.9.2018.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy nebo výpověď placeného členství ve stanovené výpovědní lhůtě zašle prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz, faxu či dopisu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu přeposlat odstoupení či výpovědní email, popřípadě fax či doložit odeslání dopisu a tím prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení VIP statusu v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud tedy společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen.
Obecné náležitosti odstoupení od smlouvy obsahuje interaktivní vzor odstoupení zde: https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Výpověď smlouvy by měla obsahovat údaje, které jasně identifikují stranu, která smlouvu vypovídá, adresáta a smlouvu, která je vypovídána. Dále musí být jasně vyjádřeno, že vůlí vypovídající strany je závazek ukončit a k jakému datu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 177790647
Dobrý den.
Poplatek za Vaše Prémiové členství, platné v datech 28/09/2018 - 28/12/2018, byl k datu: 10/10/2018 neoprávněně stažen zpět na Váš účet.
Dne 03/09/2018 Vás kontaktovalo Zákaznické centrum Academic Singles ohledem Vaší zprávy z 01/09/2018.
Pokud si uživatel nepřeje své Prémiové členství prodlužovat, je toto potřebné vypovědět, a to stanoveným způsobem, který je uživatelům k dispozici v rámci Všeobecných obchodních podmínek, dostupných na naší domovské stránce i přímo v jejich uživatelském profilu a s kterými v rámci své registrace na naší stránce souhlasili (v případě nejasností spojených s realizací Výpovědi mohou uživatelé kdykoliv kontaktovat naše Zákaznické centrum).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu na adresu našeho Zákaznického centra:
zakaznickyservis@academic-singles.cz.
děkujeme Vám.
Dobrý den, email s výpovědí jsem poslala a následně i kopii, jak jste požadovali. Nedošla odpověď.
Marie Fialová
ID: 177790647
Dobrý den.
Dle našich informací Vás již ve výše uvedené záležitosti kontaktovalo Oddělení pohledávek Acadmic Singles.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: