Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
13.8.jsem si objednala na měsíc na zkoušku službu Academic Singles,přestože jsem si četla podmínky nenašla jsem nikde nic o automatickém prodloužení bez upozornění společnosti,zvlášť když se jedná o takovou částku..Přesně měsíc po vypršení začal portál fungovat bez výhod ,které poskytuje placená služba a choval se jako bezplatný,žádná faktura nepřišla,což bych čekala již na začátku září,pokud jsem měla poslat případnou výpověď 14dní před koncem a to už nebylo vlastně možné,takže jsem nemohla nic zaplatit,i kdybych náhodou chtěla,nevěděla bych kam.Nevím jak teď postupovat,službu jsem dnes vypověděla,ale jak postupovat s dlužnou částkou ?Zaplatit a vymáhat zpět nebo čekat na reakci společnosti,Děkuji Skácelová
seznamka
Zrušení členství a zrušení vymáhání částky 2247Kč,hlavně urychleně,datum splatnosti je 16.10.
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
ID: 176223005
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Platba dlužného poplatku byla již zaevidovaná a případ byl uzavřen.
Vaše Prémiové členství je platné do 12/01/2019, po uvedeném datu nebude prodloužené.
Svůj profil můžete deaktivovat kliknutím na kruhovou ikonu fotografie, následně na možnost "Nastavení" a "Deaktivovat (můj) profil", mějte však prosím na paměti, že tím nevyužijete své Prémiové členství.
Dobrý den,pokud moje členství končí až 12.1.2019 znamená to,že jste mi ho aktivovali až po té,co jsem z obavy z potíží,které by mi dluh mohl způsobit,poplatek zaplatila a to 12.10.2018.Zároveň to vypadá,že vaše informace,že jste mi jej aktivovali už 13.9.,proto,že tedy dlužím za měsíční členství byla nepravdivá(jinak by členství totiž muselo končit již 12.12.2018) a zaplacení jste si vymohli neoprávněně a podvodem a v tomto případě žádám o ukončení ihned a vrácení jak poplatku 280Kč za urgování poplatku z prodlení,tak zbývající část poplatku za 3měsíce členství,o které jsem vůbec neměla zájem...
ID: 176223005
Dobrý den.
Poplatek za prodloužené členství je splatný na začátku členského období (předem), a proto byl profil nezaplaceného členství dočasně zablokován, jak říkáte.
Mějte prosím na paměti, že jste souhlasila s Všeobecnými obchodními podmínkami Academic Singles (VOP), kterých součástí jsou také informace související s prodloužením Vašeho Prémiového členství, zakoupeného k datu: 12/08/2018. Prolongace je uvedená i na platební stránce, v rámci které jste si své členství zvolila a uhradila a také na potvrzení o realizaci úhrady, které Vám bylo odeslané prostřednictvím emailové komunikace ihned po realizaci platby.
Prémiové členství je prodloužené v případě, že jej klient včas a řádně nevypoví. Výpověď Prémiového členství je přitom potřebné uskutečnit nejpozději 4 dny před datem vypršení uhrazeného období (t.j. 4 dny před jeho prodloužením).
Jelikož nebyla přijata včasná a řádná vypověď Vašeho Prémiového členství, bylo toto – v souladu s VOP – prodloužené.
Pokud došlo z naší strany k omylu a Výpověď jste nám v stanovené výpovědní lhůtě zaslala (prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu), přepošlete nám prosím svůj výpovědní email s potřebnou přílohou, kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení Pošty o odeslání Výpovědi formou dopisu,
děkujeme Vám.
Hodnocení:
Komentář: spokojená jsem jen s tím,že vůbec došlo k nějaké reakci,ale myslím si že spotřebitelé společnosti nejsou dostatečně imformováni a když je někde napsáno pouze datum ukončení zaplaceného zkušebního období,což v profilu bylo a ne upozornění,že se bude zahájeno další období automaticky,lze z toho mylně usuzovat,že není třeba již nic dále dělat,ale to by se společnot poskytující tyto služby asi žádných plateb nedočkala,protože platit tolik peněz za nějaké opakující se automatické odpovědi za ty peníze rozhodně nestojí.Rozhodně to pro mně bylo velkým ponaučením.Děkuji Dtestu za pomoc.