Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#2696Podvodná smlouva

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 11 lety

Ludmila Otřísalová

Znění stížnosti

V únoru mi v Hustopečích u brna nabídl mladík zdarma sim kartu spoečnosti O2 s tím, že se jedná o reklamní kampaň. Odmítala jsem ji s tím, že nechci přejít k jiné společnosti, ani platit tarif. Mladík mne ujistil, že mne to k ničemu nezavazuje, sim kartu použiji a pak se sama rozhodnu. Nakonec jsem ji přijala a podepsala údajnou smlouvu o převzetí karty. Ano, jsem husa, nepřečetla jsem si ji. Místo smlouvy, která mi údajně měla přijít na mou adresu mi přišla faktura na 554 Kč s tím že se jedná o tarif FREE CZ. Vzápětí jsem se dozvěděla v televizi dne 23.3.2014, že nejsem jediná podvedená. Takovéto získávání zákazníků je nejen sprosté, ale také nemravné a podrazácké a ve mně, ani mých blízkých si rozhodně žádné zákazníky firma nezíská. Poštou smlouvu zruším a pokud mi nebudou chtít vyhovět, obrátím se na další poškozené s tím, že podáme hromadnou žalobu na podvodné praktiky firmy. Zajímalo by mne, zda jsou zkušenosti s řešením podobného problému. Děkuji Otřísalová


Požadované řešení

Prosím, zda jsou zkušenosti, jak postupovat v podobných problémech.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.4.2014 12:40, před 11 lety

V těchto případech má spotřebitel právo od smlouvy do 14 dnů od podpisu odstoupit. Pokud by nebyla poučena o tomto prrávu, je lhůta pro odstoupení 1 rok a 14 dní.
V případě, že již lhůta pro odstoupení uplynula, může zákazník smlouvu zrušit s tím, že operátor může žádat odstupné pouze ve výši 20% z dosud nevyužitých paušálů.
Problémem v těchto případech je obtížnost prokázání jednání obchodního zástupce společnosti, proto by se vycházelo z obsahu podepsané smlouvy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.4.2014 13:56, před 11 lety

Dobrý den,

máme zájem na tom, aby každý zaměstnanec naší společnosti či zástupce smluvního partnera byl skutečným profesionálem, zaměřeným na potřeby a přání našich zákazníků a poskytoval přesné a srozumitelné informace. Upřímně se Vám omlouváme, pokud sdělené informace nebyly dostatečně zřejmé. K Vašim námitkám, které se týkaly jednání prodejce, bohužel nemůžeme zaujmout objektivní stanovisko, protože jsme nebyli účastníky jednání.

V případě uzavření smluvního vztahu dochází k aktivaci SIM karty do 5 pracovních dnů od podání podepsané specifikace. Ve Vašem případě byla zřejmě právě podepsaná specifikace, kdy ke zřízení služby došlo na základě doručení smluv na administrativní pracoviště.

Pokud je smlouva uzavřena pomocí prostředků komunikace na dálku ve smyslu, nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, má účastník právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy. Možnost odstoupení od smlouvy je uvedena na specifikaci.

Rádi bychom Vaši stížnost posoudili individuálně a jednání obchodního zástupce prověřili. Proto Vás poprosím buď o uvedení mobilního čísla, které bylo zřízeno, zde, či nám jej můžete s popisem stížnosti zaslat na www.o2.cz/dotazproguru.

S přáním hezkého dne

Jaroslav Neubauer
Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.4.2014 17:47, před 11 lety


Ludmila Otřísalová

Děkuji za uveřejnění mého problému. Napsala jsem později i společnosti O2, ozvala se mi operátorka s tím, že moje smlouva bude zrušena bez poplatku. dořeší se to do konce měsíce a tímto společnosti děkuji.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.