Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26961Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před 6 lety

Jarka Kopecká

Znění stížnosti

Už dvakrát se mě i mému příteli stalo že ppl nedorucila balík na uvedenou adresu.
Poprvé příteli kdy volal řidič a já chtěla preobjednat jen na druhý den protože jsme v práci a řidič byl neochotny a dal to prostě na místo výdeje což pro nás znamenalo přes celé mesto a auto nemáme nakonec to musela vyřešit firma od ktere si muj pritel objednavala ne levný balík tak nám ho dovezl taxik z ppl vydejniho mista!!
A druhá se mi stala me nedávno kdy jsem si zaplatila dopravu ppl a doručovat balik mi meli teď v pondělí 8.10.a řidič mi samozřejmě ani nenapsal sms ani nezavolal jen mo prisel email ze si mam dojít na vydejni místo!
V ten den jsem mela volno proto jsem balík objednala na pondeli ze počkám az napisou, zavolají ale ono nic. A pak jen email že je na vydejnim místě!
Pres vás uz si nic nenechám ani pritel přivézt! Mladá Boleslav Jaroslava Kopecká a Martin Goszij


Produkt

Přítel - vrtačka, a já hračka pro kočku


Požadované řešení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.10.2018 08:41, před 6 lety

Co se týká nesplnění povinnosti dodat řádně dle zasílatelské smlouvy v deklarovaném termínu, bylo by nutné namítnout skutečnost, že se zasílatel nepokusil zásilku dodat a tím porušil povinnost ze smlouvy, kterou má uzavřenou s odesílatelem, který by mohl vadné poskytnutí služby reklamovat.

Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.11.2018 23:06, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.