Společnost


PANTUMA s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#2697Neuznání reklamace a neoprávněné obohacení.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 30 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 11 lety

Jiří. Dobřanský.

Znění stížnosti

Zaslané zboží neodpovídalo objednanému,poslal jsem ho zpět,bylo přijmuto,ale reklamace neuznána i když to bylo odesláno v den doručení,peníze nevráceny a chybná fakturace.Fakturovali mi i zboží,které jsem nedostal.Děkuji Dobřanský.


Produkt

Objednávka na kapalinu do kolektorů a tvarovek dle katalog.čísel.


Požadované řešení

Navrácení peněz a kompenzace za náklady s tím spojené.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2014 14:28, před 11 lety

V případě, že je dodáno jiné zboží, než jaké bylo v objednávce, jedná se o nedpovídající jakost při převzetí dle § 2161 občanského zákoníku. V takovém případě je prodejce povinný dodat zboží, které bude v souladu s objednávkou. Pokud tak neučiní je povinný vrátit uhrazené finanční částky včetně nákladů spojených s uplatněním neodpovídající jakosti při převzetí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2014 09:22, před 11 lety

Vážení čtenáři dTestu,

rád bych reagoval na lživou stížnost pan Dobřanského.

Pan Dobřanský si u naší společnosti objednal kapalinu do solárního systému a spojovací materiál. Telefonicky jsme objednávku s ním konzultovali a vzhledem k tomu, že náš dodavatel spojovací materiál neměl, tak jsme se s panem Dobřanským dohodli na výměně spojovacího materiálu, s tím, že mu na zakázku necháme u místního instalatéra vyrobit nerezovou propojovací hadici (vlnovec). Toto jsme si nechali potvrdit i emailem - v přesné specifikaci jak výroba proběhne. Ještě ten den jsme panu Dobřanskému zaslali solární kapalinu a vyrobený půl metrový nerezový vlnovec v přesné specifikaci potvrzené objednávky.
Bohužel pan Dobřanský není odborník v oblasti topenařiny a emailem nám potvrdil výrobu nerezového vlnovce s jinými spoji než on si myslel - to jsme zjistili, až po deseti emailech. Informovali jsme jej dopředu telefonicky i emailem, že na zakázkovou výrobu se možnost vrácení zboží nevztahuje. V souladu s občanským zákoníkem jsme jeho reklamaci zamítli. Nabídli jsme mu i redukce na vyrobený nerezový vlnovec, jenž jeho problém vyřeší tak, aby měl zakončení vlnovce o kterém jsme se dozvěděli po deseti emailech řešení jeho reklamace. Panu Dobřanskému, jsme nabídli i bezplatné proškolení, jenž nevyužil. Naše společnost se nikterak neoprávněně neobohatila a jsme připraveni vše prokázat v případném soudním sporu.

Tomáš Tuma, jednatel společnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2014 16:41, před 11 lety

Vážení čtenáři dTestu,

rád bych ještě jednou reagoval na lživou stížnost pan Dobřanského.

Prošel jsem ještě jednou celý případ a i přesto, že dle občanského zákoníku:

Právo na odstoupení od smlouvy spotřebitel nemá, v případě smluv jenž vymezuje občanský zákoník dle § 1837 :
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy
a) o poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy,
b) o dodávce zboží nebo služby, jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli podnikatele a k němuž může dojít během lhůty pro odstoupení od smlouvy,
c) o dodání alkoholických nápojů, jež mohou být dodány až po uplynutí třiceti dnů a jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávislých na vůli podnikatele,
d) o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu,
e) o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím,
f) o opravě nebo údržbě provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost; to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů,
g) o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit,
h) o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal,
i) o dodávce novin, periodik nebo časopisů,
j) o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času, pokud podnikatel tato plnění poskytuje v určeném termínu,
k) uzavírané na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby, nebo
l) o dodání digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy.

A dále jsme prošli reklamační korespondenci s panem Dobřanským, kde jednoznačně bylo dodáno správně vyrobené zboží - nerezový vlnovec dle odsouhlasené objednávky ústně i písemně.

Rozhodli jsme se v rámci dobrého obchodního jména společnosti PANTUMA s.r.o. panu Dobřanskému vyhovět a finance mu za vyrobený vlnovec vrátit, byť na ně dle zákona nárok nemá, a to především vzhledem k tomu, že nám sdělil, že je důchodce a případný právní spor by jej stál vyšší částku za soudní výlohy a předpokládáme, že jako neodborného kupujícího a důchodce by to pro něj byla zbytečná finanční zátěž.

Tomáš Tuma, jednatel společnosti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
12.5.2014 08:55, před 11 lety


Jiří. Dobřanský.

Dobrý den.Chci poděkovat d Testu za nejdelší výdrž v řešení mé stížnosti.Ostatní oslovené kontrolní orgány se také vyjádříly,že spor se musí řešit soudně.Nejsem spokojen,že zvítězila lež a né pravda a láska,to se v tržní společnosti nenosí.Pan-Tůma a jeho firma PanTuma lže a nechci se nadále s tímto jménem setkávat ani v emailu.Pan Túma nemá pravdu,ale nenechám se osočovat tímto člověkem,který má velmi nevhodný přístup k zákazníkovi,jeho urážky již nechci nadále snášet,ale jak se vyjádřila ČOI,není v její pravomoci řešit vulgární vyjadřování pana Túmy.Je pravda,že mi pan Tůma zaslal dobropis k podpisu na částku,která však je podstatně nižší než částka o kterou mi připravil.Nemohu mu však podepsat nejprve dobropis a poté čekat na to jestli mi peníze zašle,nevěřím mu.Kdyby chtěl peníze vrátit tak to mohl udělat již dříve když jsem mu zaslal bankovní spojení a on dvakrát mě emailem ujistil,že peníze pošle,ale v dalším emailu mi sdělil,že mi nic nepošle.Takovému chování se podivovala i policie.Pokud bych podepsal dobropis s vyjádřením,že on mi vychází vstříct z důvodu mé invalidity asi bych ho povznesl o očích ostatních zákazníků a to nemohu,protože pan Tůma je špatný člověk.Věděl,že jsem invalidní a přesto mi jako poprvé nabídl,abych si pro peníze dojel do Prahy do jeho firmy.Je to podlé jednání tímto způsobem se vysmívat invalidům.Děkuji d Testu za pomoc,ale chci tento případ již ukončit,nemám na to soudit se a na tom pan Tůma staví.Jiří Dobřanský.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.9.2014 08:40, před 10 lety

Vážení čtenáři dTestu,

panu Dobřanskému jsme vyhověli a finanční prostředky zaslali zpět i přes to, že na to neměl právo a ani nechtěl podepsat a odsouhlasit číslo účtu na opravném daňovém dokladu (dobropisu). Je smutné, že o tomto se již pan Dobřanský nezmiňuje a naopak jen uráží.

Tomáš Tuma, jednatel společnopsti

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.