Společnost


MetLife Europe d.a.c., pobočka pro Českou republiku

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26971Neuznaná pojistná událost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před 6 lety

Roman Mareth

Znění stížnosti

Léčil jsem se deset měsíců s posunutým obratlem,od počátku jsem vše hlásil pojišťovně včetně zdravotní dokumentace.
Nyní když mělo dojít k placení mi pojišťovna napsala něco v tom smyslu,že jsem se s tím léčil již dříve,což je holý nesmysl a že v době nahlášení pojistné události jsem byl v čekacídobě,přičemž v době nahlášení pojistné události jsem
byl pojištěný déle než rok.
Kontaktoval jsem pojišťovnu na její zákaznické lince,tam mě odkázali na e mail.
Poslal jsem e mail a nikdo mi doposu neodpověděl.Tak nevím co dál.
S pozdravem a přáním pěkného dne Roman Mareth.


Požadované řešení

Zaplacení pojistného plnění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 18:06, před 6 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojišťovně a požadovat znovu prošetření případu (nejlépe poštou, doporučeně a s dodejkou). Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím našich webových stránek, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.

Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 21:37, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.