Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#26972Neúplná informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

18 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před 6 lety

Petr Ondrůj

Znění stížnosti

Dobrý den,
minulý týden jsem dobíjel kredit v provozovně na Náměstí svobody v Brně.
Při této příležitosti jsem se zmínil, že během následujících 4 týdnů budu
potřebovat častěji volat, neboť organizuji letošní setkání spolužáků
ze základky po mnoha letech. Pracovníkem provozovny mi byl nabídnut bal.
Twist STO, který jsem aktivoval a zaplatil, neboť mi připadal v této
souvislosti velmi výhodný. Teprve dnes jsem však na internetu zjistil, že
tento balíček platí pouze pro volání na telefony do sítě T - mobile, což
však uvedený pracovník jaksi opomněl sdělit. Pokud by tak učinil, nikdy bych si balíček Twist STO nekoupil, protože spolužáci samozřejmě mají
různé operátory.
Těžko mohu uvedenou nedostatečnou informaci dokázat. Příslušný pracovník bude jistě tvrdit, že informaci poskytl a tak to bude tvrzení proti tvrzení. Tak hloupý, abych si při úplné informaci tento balíček koupil,
však opravdu nejsem.


Požadované řešení

Zatím jsem v týdnu volal jenom jednou a to zřejmě do sítě jiného operátora,
takže balíček zůstal netknutý. Jako nejlepší řešení vidím, že uvedený balíček zrušíte a kredit mi navýšíte (dobijete) částkou, kterou jsem za
něj zaplatil, tedy o 100,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 18:09, před 6 lety

Byl-li při nabízení služby užit nepravdivý nebo neúplný údaj, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí v oblasti elektronických komunikacích Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Spotřebitel může také žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany společnosti.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.