Počet nahlášených stížností: | 70 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 4.10.jsem si internetovém obchodě VyzivaNaKlouby.cz objednal přípravek na klouby Barny`s Triple Blend Extra silný 700 g v částce 1034,- Kč včetně poštovného. Moje objednávka byla potvrzena pod č. 1850055 dne 4.10. 2018 v 19:46:08 hod. emailem z adresy info@spomall.cz. Přesto, že jsem objednávku dne 9.10. 2018 stornoval, tak dne 11.10. 2018 jsem obdržel od PPL zboží na dobírku v hodnotě uvedené na mé původní objednávce. Řekl jsem si, že v E shopu asi zboží expedovali již dříve, tak jsem za balíček zaplatil požadovanou částku 1.034,- Kč. Po jeho rozbalení jsem byl nemile překvapen, když jsem objevil, že místo mnou objednaného přípravku na výživu kloubů mi byl poslán neochucený přípravek pro přidávání do potravin syrovátkový protein 1000 g jehož hodnota je 310,- Kč (zjištěno na internetových stránkách výrobce). Navíc u dodaného zboží nebyla přiložena žádná faktura. Samozřejmě na uvedené E mailové adrese se mnou nikdo nekomunikuje a na telefonním čísle uvedeném 737 350 333 uvedeném v kontaktech na internetových stránkách www.vyzivanaklouby.cz je pouze hlasová schránka, kdy nikdo na mou žádost o spojení nereaguje.
Místo mnou objednaného přípravku na výživu kloubů Barny´s Triple Blend Extra silný, 700 g mi byl zaslán Syrovátkový neochucený protein 80% WPC přidávaný do potravin 1000 g od výrobce www. nutristar.cz
Požaduji plné vrácení zaplacené ceny 1034,- Kč na můj bankovní účet, který E shopu VyzivaNaKlouby.cz po kontaktování na můj email zašlu. Po vrácení této částky, zaslané zboží zašlu na adresu odesilatele balíčku, který mi přišel a ta je Sport Mall s.r.o., Nad Vinným potokem 2, Praha 10, 101 00.
|
Tweet |
Pokud bylo dodáno jiné zboží, jedná se o vadu. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel taktéž využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitel možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.