Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
dne 19.6.2018 vstupem na inzerovanou "bezplatnou"seznamku jsem byla automaticky zaregistrovaná pod MEMBER.Emailem tentýž den přišla výzva k potvrzení registrace, tuto jsem nikdy nepotvrdila. Následně mi z účtu bylo inkasováno 2247.-Kč.Reklamací u ČSas vráceno zpět na můj účet 22.6.2018. 10.10.2018 upomínka od inkasní společnosti intrum Czech, s.r.o. k uhrazení částky pro výše uvedenou společnost 89,73 EUR.
Službu jsem nikdy nevyužila a ani nedokončila na výzvu svoji registraci
Vynulování údajného dluhu v částce 89,73 EUR a totální zrušení nedokončené registrace u této seznamky b2
|
Tweet |
Pokud nedošlo ani k potvrzení registrace, takže nebyla registrace dokončena, nemohl mezi stranami vzniknout smluvní poměr (viz Všeobecné obchodní podmínky (VOP) společnosti be2, bod 2., odst. (3)). Jelikož na bezplatný smluvní poměr je podmínkou pro vznik placeného smluvního poměru (Prémiového členství), nemohl bez dokončené registrace vzniknout ani ten. Společnost tedy nemá nárok na úhradu poplatků ze strany spotřebitelky.
Další informace uvádíme pouze pro úplnost.
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelem a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitele o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitele o době trvání závazku a podmínky ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitele řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitele o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohl by spotřebitel namítat neplatnost smlouvy, neboť byl uveden společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo nutné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, mohla být sjednána i jejich automatická prolongace. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí. Tím se jen zbavuje spotřebitel možnosti využívat zaplacené služby.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
zakaznickyservis@be2.czm
děkujeme Vám.
Vážení, úhrada nebyla provedena, ale je po mě vymáhána částka 89,73 EUR společností Intrum Czech, s.r.o. V příloze dokládám i mé další vyjádření a požaduji zrušení této neoprávněné pohledávky
Děkuji. Rottenbornová
Opakujeme, že jestli nedošlo k dokončení registrace, nemohl mezi stranami vzniknout podle VOP společnosti právní vztah, takže nebylo za co požadovat úhradu.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID:173898834
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství na Singles50, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Vámi registrovaná emailová adresa s Prémiovým členstvím je jiná od Vámi uvedené v přiloženém dopisu. Pod Vámi uvedenou emailovou adresou byl jen bezplatný profil, presně jak píšete.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Vážení,vzhledem k tomu, že uvádíte,že jsem se registrovala pod jinou emailovou adresou-zadnou jinou nemám,pouze tu,co jsem uvedla v predesle příloze, domnívám se,že zřejmě došlo z vaší strany k omylu a proto žádám o stažení pohledávky u vaší partnerské agentury viz příloha v předešlé komunikaci, popř.mi prosím sdělte tutu údajnou adresu. Děkuji Rottenbornová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která tak má možnost reagovat na vyjádření spotřebitelky.
ID:173898834
Dobrý den.
Za účelem zachování zásad bezpečnosti a ochrany dat, není možné Váš požadavek zodpovědět prostřednictvím tohoto komunikačního prostředku.
Prostřednictvím naší adresy Zákaznického centra bude možné bezpečně si vyměnit nezbytné osobní informace s ohledem na ochranu Vašeho soukromí.
děkujeme Vám.
Vážení,adresu mi prosím tedy sdělte na rottenbornova@plzen.eu popř. Na mou korespondencni adresu, kterou jste již bez mého souhlasu sdělili třetí straně a porušili tím moji integritu aniž bych byla předem o tomto kroku od vás informovana.A opětovně žádám o stažení neopravnené pohledávky u této třetí strany. Děkuji vám.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat na žádost spotřebitelky.
ID:173898834
Dobrý den.
Kontaktovali jsme Vás přímo se Zákaznického centra.
V případě nejasností se můžete obrátit přímo na:
zakaznickyservis@singles50.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
19.112018 jsem psala na zákaznický servis, uvedený v poslední reakci společnosti a od té doby čekám na jejich vyjádření prostřednictví emilu, a nic!
Moje sdělení emailem takto: Vážení,
Žádné prémiové členství jsem nepotvrzovala na adrese, kterou uvádíte, ani na žádné jiné, veškerá komunikace s Vámi, probíhala na adrese rotyva@email.cz ( viz příloha) a vzhledem k mému oslovení, který je uveden ve výzvě o potvrzení registrace, došlo zřejmě k omylu z vaší strany a záměně osob a emailů.
Zrušte tedy veškeré registrace spojené s mým jménem, jelikož již nechci s vaší společností mít nic společného a znovu opakuji, že nedošlo k žádnému potvrzení tzv. prémiového členství. A neoprávněný dluh, prosím zrušte u této externí vymáhací společnosti, jelikož ta vymáhá na základě Vaší plné moci.
Děkuji za laskavé vyřízení
Ivana ROTTENBORNOVÁ
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com,
děkujeme Vám.
Opět žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za pomoc, bohužel si fy stojí na svém, dalším krokem by musela být žaloba (což jste mi již radili), vzdávám to(náklady,čas,nervy)na to bohužel tyto fy spoléhají.Rottenbornová