Společnost


Tesco Stores ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:465
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#26978Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před 6 lety

Věra Pulpánová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 28.6 2018 jsem si zakoupila v prodejně Rašinová tř.1669 Hradec Krělové televizor.Dne 30.9 mě televize ve večerních hodinách bouchla.Strašná rána,smrad,že mě z toho bylo celou noc špatně.Jsem na nemocenské,a odešla mi televize kterou jsem měla několik let,a tak abych nebyla bez ní jela jsem si koupit novou,
Chtěla jsem vrátit peníze nebo dát jinou,ale v tom mi nebylo vyhověno.Kdybych to věděla že to tak to dopadne,tak si dám starou televizi opravit,a byla bych bez ní jako jsem nyní,
Víte řeknu vám kdyby to nebyli 3 měsíce ,co jsem jí měla,tak bych to neřešila.
Dnes je to sice pouze 11 dni,ale být bez televize je pro mě šílené.
Je mi 56 let,a nemůžu si dovolit koupit novou.
nezlob te se na moje psaní,ale je mě z toho špatně
S pozdravem
Pulpánová Věra


Požadované řešení

posoudit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2018 10:49, před 6 lety

Uplatní-li spotřebitelka reklamaci v prvních 6 měsících od převzetí zboží, nemusela by v případě soudního sporu prokazovat, že zboží bylo vadné, neboť dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku se má za to, že věc byla vadná už při koupi. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene a spotřebitelka by tak byla ve výhodnějším postavení.

Má-li věc vady, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitelka žádat odstranění vady opravou věci nebo dodáním nové věci stejného druhu. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitelka právo pouze na bezplatné odstranění vady. Není-li možné vadu odstranit ani jedním z výše uvedených způsobů, může spotřebitelka odstoupit od smlouvy dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena nejpozději ve lhůtě 30 dní, pokud se spotřebitelka s prodávajícím nedohodne na lhůtě delší.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.11.2018 23:52, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.