Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Asi před třemi měsíci jsem byla telef. přemluvena, abych si objednala reklamní balíček za cenu poštovného. Žádný balíček mi nebyl doručen a proto jsem nemohla nabízené posoudit ani se rozhodnout zda zboží budu odebírat. Dnes jsem měla ve schránce obálku zřejmě se zbožím této firmy. Obálku jsem neotevřela a vracím ji zpět. O žádné zboží nemám zájem a nemám zájem o žádné nabídky této firmy. Nepřeji si jakýkoliv další kontakt a používání mých osobních údajů. Mgr.Věra Bürgerová
jedná se o potravinový doplněk, jehož jméno si již nepamatuji
ukončení jakékoliv komunikace s touto firmou, je nesolidní a obtěžuje mě to
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.
Vážená paní Bürgerová,
naše zákaznická linka funguje na tel. čísle 234 099 888, každý všední den 8-17, komunikujeme denně se stovkou zákazníků, takže opravdu není možné, že byste se nedovolala. Email na zákaznické oddělení je info.cz@helvetia-dm.com, který také normálně funguje a komunikujeme skrze něj se zákazníky naprosto běžně.
Naší zákaznicí jste od roku 2016 a odebírala jste různé produkty. Pravidelné zasílání produktu ArthroPrim Plus máte zrušeno z důvodu vrácení uvítacího balíčku, která se nám vrátil 9. 10. 2018, nicméně 30. 9. 2018 jsme měli pravidelnou rozesílku, proto Vám tato zásilka, kterou máte nyní doma, přišla. Abyste ji nemusela vracet, můžeme Vám cenu zásilky, kterou máte doma upravit na částku 99 Kč, což byla cena uvítacího balíčku.
Potvrzení o vymazání Vašich osobních údajů z naší zákaznické databáze posíláme v příloze.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.