Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#26989Vnucování výrobků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.10.2018, před 6 lety

Věra Bürgerová Mgr.

Znění stížnosti

Asi před třemi měsíci jsem byla telef. přemluvena, abych si objednala reklamní balíček za cenu poštovného. Žádný balíček mi nebyl doručen a proto jsem nemohla nabízené posoudit ani se rozhodnout zda zboží budu odebírat. Dnes jsem měla ve schránce obálku zřejmě se zbožím této firmy. Obálku jsem neotevřela a vracím ji zpět. O žádné zboží nemám zájem a nemám zájem o žádné nabídky této firmy. Nepřeji si jakýkoliv další kontakt a používání mých osobních údajů. Mgr.Věra Bürgerová


Produkt

jedná se o potravinový doplněk, jehož jméno si již nepamatuji


Požadované řešení

ukončení jakékoliv komunikace s touto firmou, je nesolidní a obtěžuje mě to


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2018 10:23, před 6 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Vzor odstoupení od smlouvy uzavřené po telefonu je možné nalézt na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-3283/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-uzavrene-pres-internet-ci-po-telefonu. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.10.2018 12:04, před 6 lety

Vážená paní Bürgerová,

naše zákaznická linka funguje na tel. čísle 234 099 888, každý všední den 8-17, komunikujeme denně se stovkou zákazníků, takže opravdu není možné, že byste se nedovolala. Email na zákaznické oddělení je info.cz@helvetia-dm.com, který také normálně funguje a komunikujeme skrze něj se zákazníky naprosto běžně.

Naší zákaznicí jste od roku 2016 a odebírala jste různé produkty. Pravidelné zasílání produktu ArthroPrim Plus máte zrušeno z důvodu vrácení uvítacího balíčku, která se nám vrátil 9. 10. 2018, nicméně 30. 9. 2018 jsme měli pravidelnou rozesílku, proto Vám tato zásilka, kterou máte nyní doma, přišla. Abyste ji nemusela vracet, můžeme Vám cenu zásilky, kterou máte doma upravit na částku 99 Kč, což byla cena uvítacího balíčku.

Potvrzení o vymazání Vašich osobních údajů z naší zákaznické databáze posíláme v příloze.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2018 19:53, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.12.2018 10:50, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.