Společnost


MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

88%
12%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#2699Reklamace telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 20 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.03.2014, před 11 lety

Richard Liška

Znění stížnosti

Na telefon se po cca 20 zavoláních nedá dovolat, nelze z něj volat, nutný restart telefonu. 4x reklamován, z toho 2-3-4 reklamace neuznána. Na prodejně a servisnímu středisku předán videozáznam zaznamenané závady. Na prodejně 2x závada předvedena zaměstnanci. Neochota řešení. 21.3.2014 převzat ze 4,reklam. 23.3.2014 se již nedalo dovolat!!!


Produkt

LG 760 Optimus P9 Black, zakoupen 9.7.2013, z toho 3,5 měsíce v reklamačním řízení


Požadované řešení

Výměna přístroje. Prodejce by se k reklamaci měl postavit čelem. Když před přijímacím pracovníkem Fa se na telefon nedá dovolat a ani z něj volat, je tam jasná závada. Takovéto jednání jsem ještě nikde nezažil. Fa Britex(autorizovaný servis LG) mi také na stížnost podanou na technika neodpověděl.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.4.2014 10:39, před 11 lety

V případě, že není vada uznána, protože se neprojevila, doporučujeme nechat si při předání potvrdit, že se projevila, čímž by následně měl prodejce povinnost zdůvodnit, co bylo její příčinou a pouhý argument, že se následně neprojevila by nebyl dostačujícím odůvodněním zamítnutí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2014 11:06, před 10 lety

Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.