Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na telefon se po cca 20 zavoláních nedá dovolat, nelze z něj volat, nutný restart telefonu. 4x reklamován, z toho 2-3-4 reklamace neuznána. Na prodejně a servisnímu středisku předán videozáznam zaznamenané závady. Na prodejně 2x závada předvedena zaměstnanci. Neochota řešení. 21.3.2014 převzat ze 4,reklam. 23.3.2014 se již nedalo dovolat!!!
LG 760 Optimus P9 Black, zakoupen 9.7.2013, z toho 3,5 měsíce v reklamačním řízení
Výměna přístroje. Prodejce by se k reklamaci měl postavit čelem. Když před přijímacím pracovníkem Fa se na telefon nedá dovolat a ani z něj volat, je tam jasná závada. Takovéto jednání jsem ještě nikde nezažil. Fa Britex(autorizovaný servis LG) mi také na stížnost podanou na technika neodpověděl.
|
Tweet |
V případě, že není vada uznána, protože se neprojevila, doporučujeme nechat si při předání potvrdit, že se projevila, čímž by následně měl prodejce povinnost zdůvodnit, co bylo její příčinou a pouhý argument, že se následně neprojevila by nebyl dostačujícím odůvodněním zamítnutí.
Společnost MOBIL POHOTOVOST GSM s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.