Společnost


Geis CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26997Majetková škoda způsobená dopravcem GEIS CZ s.r.o.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 18 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2018, před 6 lety

Zdeněk Svejkovský

Znění stížnosti

Dobrý den,
Řidič společnosti GEIS CZ s.r.o. při zavážení zásilky poškodil vjezdovou bránu, pletivo. Firma GEIS CZ s.r.o. odmítá převzít zodpovědnost za řidiče a trvá, protože je řidič pracovník na IČO, že máme vymáhat škodu po něm. Řidič poškození nezpochybňuje. Objednání dopravy bylo u firmy GEIS CZ s.r.o.a firmě GEIS CZ s.r.o. bylo zaplaceno. Dle našeho právního vědomí za škodu zodpovídá a měla by uhradit firma GEIS CZ s.r.o. Zboží jsme objednali u firmy Pilecký, které jsme i zaplatili včetně dopravy. Fi Pilecký nás odkázala na reklamaci u firmy GEIS CZ s.r.o. U firmy GEIS CZ s.r.o. jsme nepochodili, viz výše. Prosíme o vyjádření, právní radu, že skutečně firma GEIS za škody, svého najatého řidiče na IČO, nezodpovídá. Děkuji, s pozdravem, Svejkovský


Produkt

dodávka zboží


Požadované řešení

Právní rada.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 19:18, před 6 lety

Náhradu škody, která vznikla při provozu dopravního prostředku, upravuje § 2927 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, který uvádí: "Kdo provozuje dopravu, nahradí škodu vyvolanou zvláštní povahou tohoto provozu."

V daném případě je tedy rozhodné, zda je provozovatelem (osoba vedená jako provozovatel v registru vozidel) daného vozidla, kterým byla brána poškozena společnost Geis CZ s.r.o., nebo sám pracovník. Po této osobě je spotřebitel oprávněn požadovat náhradu škody.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.11.2018 09:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.