Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 6.2.2018 jsem se zaregistrovala u společnosti BE2 a zaplatila 149,- Kč. Po shlédnutí toho, co tato seznamka nabízí a zjištění, že jde z větší části pouze o fiktivní profily, jsem se chtěla odhlásit. Bohužel toto tato služba neumožňuje. Mylně jsem se domnívala, že po uplynutí zaplacené doby, bude můj profil smazán. Bohužel dne 4.3.2018 mi tak jako spoustě jiným lidem, jak jsem po sléze zjistila, bylo bez mého vědomí odebráno z účtu 2247,-Kč. Nato jsem ihned společnosti BE2 zaslala email s žádostí o smazání profilu, ukončení služby a odebrání souhlasu s mými osobními údaji. Smířila jsem se s tím, že zpět peníze odečtené z účtu neuvidím. Od té doby jsem na profilu BE2 nebyla. Vše jsem považovala za uzavřené.
Jenže včera mi přišla od společnosti upomínka o zaplacení 90Eur.
Společnost jsem kontaktovala, zatím bez odpovědi. Můj problém je ten, že již nemám možnost přístupu do emailu ze kterého jsem se společností komunikovala a nepamatuji si ani údaje k přihlášení do profilu, použila jsem je jen několikrát a poté pustila z hlavy, Mohu dodat pouze číslo, pod kterým jsem u této společnosti i přes můj nesouhlas vedená.
Nevím,jak postupovat dál. Moc děkuji za pomoc Lenka Křepelová
BE2 seznamka, která svými praktikami, připravuje lidi o tisíce korun a nedává možnost se odhlásit
zrušení vztahu a ukončení vymáhání peněz
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Evropské spotřebitelské centrum rovněž k problematice zpracovalo přehlednou příručku, kterou je možné nalézt zde: https://evropskyspotrebitel.cz/novinky/citite-se-podvedeni-seznamkou/.
Dobrý den.
V zájmu dohledání profilu, v rámci kterého byla platba realizovaná, prosím přepošlete potvrzení o realizaci úhrady s uvedením data platby, uhrazené sumy a jména majitele účtu, z kterého byla platba realizovaná, na adresu našeho Zákaznického centra:
zakaznickyservis@be2.cz,
děkujeme Vám.
Dobrý den, přeposlala jsem požadované údaje na zakaznickyservis@be2.cz, platba byla provedena pod SS 4511619413. Toto číslo je uvedeno v předmětu zaslané zprávy, aby nedošlo k omylu. Děkuji a čekám na vaše vyjádření a ukončení věci.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na doplnění stížnosti spotřebitelkou reagovat.
ID: 170051191
Dobrý den.
Vzhledem k tomu, že jste včas a řádně nevypověděla Vaše členství, Vaše původně zakoupené členství bylo prodlouženo.
Naneštěstí, Vaše platba nebyla dosud přijata a z tohoto důvodu byl Váš případ posunut partnerské agentuře na vymáhání pohledávek.
Můžeme Vás však ujistit, že z naší strany už členství nebude prodlouženo, takže žádné dodatečné náklady související s členstvím, kromě aktuální otevřené pohledávky, Vám již nevzniknou.
Další komunikace bude probíhat přímo ze strany této agentury.
Adresujte prosím veškerou budoucí korespondenci přímo externí společnosti,
děkujeme Vám za pochopení.
Dobrý den, pohledávku u vymahací společnosti zaplatím, i když mi to přijde sprosté a cítím se společnosti BE2 okradena a podvedena.
Žádám od společnosti BE2 potvrzení. Na můj email krepelicka9@seznam.cz ze kterého byly poslány obě potvrzení o zaplacených částkách,ŽÁDÁM O POTVRZENÍ ke kterému datu je členství zrušeno, dále o zrušení mého profilu a VŠECH závazků mezi mnou a společností BE2. Děkuji, přeji hezký den Křepelová Lenka
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
ID: 170051191
Dobrý den.
Za účelem zasílání jakýchkoliv informací, potvrzení nebo dokumentů na Vaši emailou adresu, kontaktujte prosím náš Zákaznický servis na adrese:
zakaznickyservis@singles50.cz
Nezapomeňte uvést Vaši registrovanou emailovou adresu jako referenci na Váš profil, aby bylo možné Váš profil identifikovat.
Děkujeme za pochopení.
Dobrý den, to je pořád dokola, k identifikaci mého profilu jsem vám posílala potvrzení o zaplacení,na zákaznický servis jsem psala, bohužel bez odezvy. To je takový problém napsat email, že je vše ukončeno? Čtete vůbec co se vám píše, nebo jen posíláte napsané a naučené fráze? Nebo mám za půl roku zase čekat dopis od vymahačské společnosti i když jste zde psali, že tímto je vše uzavřeno? Já jen žádám, aby to co je zde zveřejněno, jste mi poslali do emailové zpravy krepelicka9@seznam.cz Děkuji Křepelová
na zákaznicky servis,jsem znovu ted napsala
Stížnost opět přeřazujeme na společnost, která má možnost na žádost spotřebitelky reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.