Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#26999Vymáhání poplatku za údajné členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2018, před 6 lety

Jan Moravec

Znění stížnosti

Dobrý den

Před několika lety jsem se zaregistroval na portál Najdirandeonline, ale pokud si správně pamatuji, skončilo to pouze u registrace, neaktivoval jsem si žádné placené členství. Pro tuto registraci jsem použil jednoúčelovou mailovou adresu, ktyerou jinak nepoužívám. Služeb zmiňovaného portálu jsem nikdy nevyužil, protože bez zaplaceného členství to prostě nejde. Po více než roce mi přišel obyčejnou poštou dopis od advokátní společnosti Auer Witte Thielz Mnichova, pod spisouvou značkou 31118423525 vyzývajíce mě k zaplacení celkem EUR 140,44 za údajnou pohledávku, bankovní popletky a náklady právního zastoupení, a to ve lhůtě cca 1 týdny.
Mají na to právo?


Požadované řešení

Rád bych věděl, zda to mám zaplatit a jak ukončit členství na zmiňovaném portále, aby se situace neopakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2018 14:27, před 6 lety

V případě soudního sporu by společnost musela prokázat, že existuje právní důvod, na základě kterého má právo údajný dluh vymáhat. Bylo by tedy na společnosti, aby doložila, že se spotřebitelem smlouvu uzavřela a že se spotřebitel na základě této smlouvy zavázal zaplatit cenu za nabízenou službu.

Vymáhat dluh prostřednictvím exekutora je možné pouze v případě, pokud k tomu existuje exekuční titul, např. bylo-li o dluhu rozhodnuto v soudním řízení a rozhodnutí soudu nabylo vykonatelnosti. Pokud se společnost bude domáhat zaplacení údajné dlužné částky soudní cestou, doporučujeme spotřebitelovi, aby vyhledal služeb advokáta.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.11.2018 23:10, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.