Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Už několikrát se mi stalo a nyní opět, že jsem odesílala balík tzv. BALÍK DO RUKY, aby dotyčná/ý měl/a zásilku druhý den u sebe a opět nic!! Balík byl odeslán ve čtvrtek před 13h, v pátek nedorazil, ani v pondělí! Tyto služby neodpovídají tomu, co nám pošta garantuje! Zbytečně platíme vyšší poštovné! č. balíku je: DR0105906655X. Toto se mi vážně přestává líbit a jsem velice nespokojená!
DR0105906655X
Požadovala bych vrácení půlky poštovného+ vysvětlení! Nejsou svátky, Vánoce, takže omluva typu, že pošta nestíhá, mě nezajímá.
|
Tweet |
Dle podmínek České pošty se zavazují dodat balík do ruky následující pracovní den. Pokud nebylo dodáno včas, máte právo na vrácení části zaplaceného poštovného dle ceníku České pošty. Doporučujeme se s Vaším nárokem obrátit přímo na pobočku České pošty.
Bohužel Česká pošta, s.p. na výzvy k reakci na podané stížnosti nereagoval. Vzhledem k tomu, že služba mimosoudního řešení sporů je založena na principu dobrovolnosti, nelze stížnost v rámci služby VašeStížnosti.cz úspěšně vyřešit.
Spotřebitel by se musel svých nároků domáhat přímo vůči Česká pošta, s.p., prostřednictvím soudního řízení nebo u Českého telekomunikačního úřadu.
Hodnocení: