Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#27002Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2018, před 6 lety

Radka Vesecká

Znění stížnosti

Dobrý den,
Dne 6.dubna 2018 jsem byla v prodejně náplní v Praze 4 a chtěla jsem náplň do tiskárny Canon č. 40 + 41.Prodavač je neměl,ale nabídl se,že mi je dodá na mojí adresu. Když mi přišlo zboží dobírkou,bohužel jsem zjistila,že zboží není originál a také po vložení do tiskárny mi tiskárna hlásila prázdný toner.Takže jsem zboží reklamovala na prodejně dne 18.4.2018.A od té doby se nic neděje.Mezitím byla pobočka v Praze 4 zrušena.Několikrát jsem volala na čísla uvedené na reklamačním protokolu,ale bylo mi zaměstnanci řečeno,že musím volat pouze na jedno číslo pro reklamace panu majiteli.Bohužel na tomto čísle to nikdo nezvedá,ať volám v jakoukoliv hodinu.Tak jsem opět volala na další čísla uvedená na faktuře,ale pracovníci mě vždy odkázali,že musím volat jen panu majiteli,který jediný reklamace vyřizuje i když jsem jim řekla,že tam to nikdo nezvedá a co mám tedy dělat(odpověď- volat majiteli) a nechávala u nich vzkazy,ať se mi pan majitel ozve.Posílala jsem také 2 emaily,ale opět žádná odezva.
Prosím tedy o radu kam se obrátit.Připadám si jak v Kocourkově.
Předem děkuji Vesecká Radka


Produkt

Cartrige canon CL-41


Požadované řešení

Vyřízení reklamace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.10.2018 19:23, před 6 lety

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelkou nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitelka může v takovém případě od smlouvy odstoupit, případně setrvat na uplatněném nároku nebo požadovat přiměřenou slevu z kupní ceny.

Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že reklamace byly uplatněna. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Překročení lhůty k vyřízení reklamace je rovněž správním deliktem, za který může společnosti Česká obchodní inspekce udělit sankci. Podání podnětu je možné zde:https://www.coi.cz/podatelna/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.11.2018 08:54, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.