Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes mi volal pán z výše uvedené firmy, že má pro mne jako poděkování za to, že jsem v minulosti odebírala jejich potravinové doplňky výhodné balení na 8 měsíců za cenu skoro 700,- + poštovné. Vůbec mne nenechal mluvit, nezajímalo ho zda vůbec jejich zboží chci. Když ve svém monologu začal přecházet na moje osobní údaje a kontroloval adresu tak jsem ho musela okřiknout ať zadrží, že já to nechci. Najednou z přívětivého pána se stal nevrlý pán a já musela snad 10x říct, že zboží nechci a chci aby si mne vymazali z databáze. Jasně jsem mu řekla, že si nenechám nic vnucovat a je moje rozhodnutí zda chci uskutečnit objednávku či nikoliv. Bohužel pán do mne stále hučel a nabízel mi tedy další výrobky. Tato firma neuznává NE jako postoj zákazníka a nebere na to vůbec žádný zřetel. V minulosti jsem to už nejednou do telefonu zaměstnancům linky této firmy říkala, ale firma dosud na to nebrala zřetel a stále mne kontaktují za účelem prodeje jejich doplňků.
Nabízení potravinových doplňků po telefonu
Požaduji, aby si mojí osobu firma vyškrtla ze své databáze. Kdysi jsem sice výrobky odebírala, ale byly předražené a proto jsem ukončila odběr. Nyní a ani v budoucnu již od této firmy nechci odebírat žádné potravinové doplňky ani nic jiného. Monika Matlasová
|
Tweet |
V tomto případě doporučujeme písemně prokazatelně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.
Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.
Vážená paní Matlasová,
prosím o zaslání adresy nebo zákaznického čísla pro identifikaci.
Pokud jste již nechtěla být kontaktována, stačilo nám zavolat na zákaznickou linku a tam toto sdělit.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Dobrý den,
adresa je Potěhy 171, 28563 Potěhy. Zákaznické číslo si nepamatuji, nikde ho nemám uložené.
Na zákaznickou linku jsem sice sama nevolala, ale když mi zavolal Váš pracovník tak jsem to několikrát do telefonu řekla. Prý máte hovory nahrávané, tak si to dohledejte a poslechněte. Nepřeji si, aby jste mne více kontaktovali s jakoukoliv nabídkou jakýchkoliv produktů.
Pokud mi přes toto všechno Vaše firma bude ještě volat využiji plně rad dTestu. Jen nevím zda je tato konverzace písemně prokazatelná ohledně žádosti o vymazání mé osoby z databáze společnosti.
Prosím tedy o upřesnění tohoto faktu ze strany dTestu a následného předání požadavku včetně adresy na vymazání z databáze výše uvedené společnosti.
Moc děkuji za pomoc dTestu při řešení mého problému.
Monika Matlasová
I konverzaci na stránkách www.vasestiznosti.cz lze použít k prokázání různých tvrzení. V případě žádosti o ukončení zasílání zboží a vymazání osobních údajů doporučujeme zaslat společnosti žádost jak na e-mailovou adresu k tomu určenou, tak písemně na adresu českého P.O. Boxu společnosti (nejlépe doporučeně a s dodejkou). Takový postup je z pohledu prokazatelnosti jednání a ochrany práv spotřebitelky nejvhodnější.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.
Vážená paní Matlasová,
k oslovování zákazníků využíváme několik externích telemarketingových partnerů, kteří nemají přístup do našeho systému. Proto je nejlepší kontaktovat zákaznický servis. Protokol o vyjmutí z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.
Prosíme o uzavření případu.
S pozdravem
zákaznický servis
Helvetia Apotheke
Hodnocení:
Komentář: Jsem ráda, že mne tato společnost nadále nebude kontaktovat a nikdo mi jejich jménem nebude volat. Moc děkuji dTestu za pomoc s řešením.