Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#27003Vnucování zboží po telefonu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.10.2018, před 6 lety

Monika Matlasová

Znění stížnosti

Dnes mi volal pán z výše uvedené firmy, že má pro mne jako poděkování za to, že jsem v minulosti odebírala jejich potravinové doplňky výhodné balení na 8 měsíců za cenu skoro 700,- + poštovné. Vůbec mne nenechal mluvit, nezajímalo ho zda vůbec jejich zboží chci. Když ve svém monologu začal přecházet na moje osobní údaje a kontroloval adresu tak jsem ho musela okřiknout ať zadrží, že já to nechci. Najednou z přívětivého pána se stal nevrlý pán a já musela snad 10x říct, že zboží nechci a chci aby si mne vymazali z databáze. Jasně jsem mu řekla, že si nenechám nic vnucovat a je moje rozhodnutí zda chci uskutečnit objednávku či nikoliv. Bohužel pán do mne stále hučel a nabízel mi tedy další výrobky. Tato firma neuznává NE jako postoj zákazníka a nebere na to vůbec žádný zřetel. V minulosti jsem to už nejednou do telefonu zaměstnancům linky této firmy říkala, ale firma dosud na to nebrala zřetel a stále mne kontaktují za účelem prodeje jejich doplňků.


Produkt

Nabízení potravinových doplňků po telefonu


Požadované řešení

Požaduji, aby si mojí osobu firma vyškrtla ze své databáze. Kdysi jsem sice výrobky odebírala, ale byly předražené a proto jsem ukončila odběr. Nyní a ani v budoucnu již od této firmy nechci odebírat žádné potravinové doplňky ani nic jiného. Monika Matlasová


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2018 16:12, před 6 lety

V tomto případě doporučujeme písemně prokazatelně společnosti zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze. V případě, že by tato žádost nebyla respektována, lze se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Podnět lze podat buď písemně na adrese Úřad pro ochranu osobních údajů, Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, nebo lze zaslat podání elektronicky na adresu posta@uoou.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.10.2018 08:02, před 6 lety

Vážená paní Matlasová,

prosím o zaslání adresy nebo zákaznického čísla pro identifikaci.

Pokud jste již nechtěla být kontaktována, stačilo nám zavolat na zákaznickou linku a tam toto sdělit.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.10.2018 21:25, před 6 lety


Monika Matlasová

Dobrý den,

adresa je Potěhy 171, 28563 Potěhy. Zákaznické číslo si nepamatuji, nikde ho nemám uložené.

Na zákaznickou linku jsem sice sama nevolala, ale když mi zavolal Váš pracovník tak jsem to několikrát do telefonu řekla. Prý máte hovory nahrávané, tak si to dohledejte a poslechněte. Nepřeji si, aby jste mne více kontaktovali s jakoukoliv nabídkou jakýchkoliv produktů.

Pokud mi přes toto všechno Vaše firma bude ještě volat využiji plně rad dTestu. Jen nevím zda je tato konverzace písemně prokazatelná ohledně žádosti o vymazání mé osoby z databáze společnosti.

Prosím tedy o upřesnění tohoto faktu ze strany dTestu a následného předání požadavku včetně adresy na vymazání z databáze výše uvedené společnosti.

Moc děkuji za pomoc dTestu při řešení mého problému.

Monika Matlasová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2018 10:03, před 6 lety

I konverzaci na stránkách www.vasestiznosti.cz lze použít k prokázání různých tvrzení. V případě žádosti o ukončení zasílání zboží a vymazání osobních údajů doporučujeme zaslat společnosti žádost jak na e-mailovou adresu k tomu určenou, tak písemně na adresu českého P.O. Boxu společnosti (nejlépe doporučeně a s dodejkou). Takový postup je z pohledu prokazatelnosti jednání a ochrany práv spotřebitelky nejvhodnější.

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.11.2018 18:50, před 6 lety

Vážená paní Matlasová,

k oslovování zákazníků využíváme několik externích telemarketingových partnerů, kteří nemají přístup do našeho systému. Proto je nejlepší kontaktovat zákaznický servis. Protokol o vyjmutí z aktivní zákaznické databáze zasíláme v příloze.

Prosíme o uzavření případu.

S pozdravem

zákaznický servis
Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.11.2018 10:47, před 6 lety


Monika Matlasová

Hodnocení:

Komentář: Jsem ráda, že mne tato společnost nadále nebude kontaktovat a nikdo mi jejich jménem nebude volat. Moc děkuji dTestu za pomoc s řešením.